Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 6. mars 2018

Jeg sendte en e-post til Dagbladet

Erik Ribsskog

SV: Klage

Erik Ribsskog 6. mars 2018 kl. 16:12
Til: "Bjorn K. Bore"
Kopi: PFU Pressens faglige utvalg , "Post (Medietilsynet)" , db@db.no, kringkastingsradet@nrk.no
Hei,

det har jeg.

For da min farmor var på den alderen, så begynte hu å bli senil, og kalte meg Runar, (som var navnet på hennes yngste sønn).

Og noe lignende er det nok med hu i Bergen og.

Hu er nok ikke så pervers som dere fremstiller henne.

Det er sånn, at hennes ektemann er død, og hu er også barnløs.

Og hennes fetter Ola Ribsskog, (som bodde i Bærum), er også død.

Og hu har vel ikke noen søsken heller.

Så hu er nok et lett offer for spekulative krefter, som den 'polly-sex-klubben deres', vil jeg si.

Så dette er utnytting av eldre folk, må jeg si.

Så dette må jeg klage på.

Erik Ribsskog

PS.

Og dette klamme 'kjære'.

Hva er galt med 'hei', liksom.

I Norge så sier man ikke 'kjære' til kona si engang.

(Må man vel si).

Så dette blir som en uting, vil jeg si.

Dette må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet.


6. mars 2018 kl. 12:23 skrev Bjorn K. Bore <bbo@dagbladet.no>:
Kjære hr Ribsskog.

Beklager at du ikke ønsker å være abonnent videre. Abonnementet ditt skal nå være stanset.

Når det gjelder intervjuet med Nagelsett må det være hennes egen avgjørelse om hun ønsker å snakke med journalister eller ikke.

Jeg hører gjerne fra deg hvis du har ytterligere synspunkter eller informasjon om denne saken.

Med vennlig hilsen

Bjørn K. Bore
Redaksjonssjef
Dagbladet Pluss



Fra: Dagbladet Pluss og eAvis <dbpluss@dagbladet.no>
Sendt: 5. mars 2018 09:35
Til: Bjorn K. Bore
Emne: FWD: Klage
 


--------- Videresendt melding ---------
Dato: 02.03.2018
Fra: "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com>
Emne: Klage


Hei,

jeg ønsker å si opp Dagbladet Pluss.

Jeg synes det er tungvint, at dere ikke har en automatisk funksjon for
dette, (som andre nettaviser).

Jeg kjøpte bare en ukes abonnement for å lese om min mors kusine Torunn
Nagelsett, som dere fremstilte, som ei slags hore, (må man vel si), i avisa
deres, her om dagen.

Torunn Nagelsett er datter av min morfars eldre bror Helge Ribsskog.

Og hu er også enke.

Og hu bor i Bergen.

Mens slekta hennes er fra Romerike og Trøndelag.

Så her har dere utnytta ei nærmest forsvarsløs enke, til å selge aviser.

Uten tanke på at dere også ødelegger hennes rykte, (for hu har blitt lurt
meg på noe hippie-greier, virker det som, som dere kaller noe med polly).

Og dere ødelegger også ryktet, til Ribsskog-slekten, (vil jeg si).

Nagelsett er det vel bare hu Torunn som heter.

For mannen fikk ikke lov til å hete Nagel, ifølge Bjørn Ribsskog sin
slektsforskning.

(Egentlig het de vel Olsen.

De er i slekt med en kjent Brann-spiller med det etternavnet, mener jeg å
huske).

Så dette må jeg klage på som utnytting, til PFU.

Så får de behandle den klagen, i et av sine møter, forhåpentligvis.

Fy skam, må jeg si.

Erik Ribsskog


This email and any attachments to it is confidential and are intended solely for the use of the individuals to whom it is addressed. The information contained herein shall not be disclosed to any person without the written consent of Dagbladet AS or when required by law.

All rights in all intellectual property of any kind disclosed in this email and any attachments to it, including, but not limited to, copyright, trade secrets, patents, trademarks, trade names and other intellectual and proprietary rights, are and shall at all times remain the property of Dagbladet AS. Nothing in this email shall be construed as giving the recipient any right, title, interest or ownership to any part of any intellectual property disclosed herein.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter