Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 11. april 2018

Har sinnsyke-myndighetene blandet meg med min fetter Ove sin 'fetter' Eskild?

Grunnen til at myndighetene i Norge osv., bare tuller med meg, liksom.

Kan det være fordi at de blander meg med min fetter Ove sin onkel/'fetter' Eskild Larsen.

(Som bor på et hjem/bofelleskap for 'hemma', 'sinnsyke' og 'mongo' folk, i Sande).

For da jeg var tvangsinnlagt på Blakstad sinnsykehus i 2015.

Så ville legene der hele tida ha det til, at jeg ikke var _funksjonsfrisk_, osv.

Og da tenkte de kanskje på Eskild, som vel ikke klarer å gå ordentlig, muligens.

Og jeg hadde vel da fått noen mangelsykdommer, (som jernmangel), etter ti år, på luselønn minus, i England.

Så jeg klarte da heller ikke å gå ordentlig.

For å si det sånn.

Men jeg er da ikke funksjonshemmet.

Jeg har bare jernmangel.

Og at myndighetene da bare bruker forsterkning, (og bare sier noe liksom), når jeg har med de å gjøre.

Da er det vel at de blander meg med min fetter Ove, (som kanskje er mer kjent i Amerika osv., siden at han har gått på high school der), sin fetter Eskild.

(Noe sånt).

Og så har alle nordmenn sitti og ignorert bloggen min, i mer enn ti år nå.

(Mens myndighetene har tulla med meg).

Det er jo forferdelig åndsvakt, (må man vel si).

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter