Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 30. april 2018

Normal blir hyllet, for at de er så billige. Men dette er tidstyveri, (må man vel si)


https://www.nettavisen.no/na24/normal-sjef-forklarer-de-lave-prisene---vi-er-en-veldig-liten-organisasjon-med-lave-utgifter/3423457635.html

PS.

Man kan ikke gå inn på Normal, med en handlelapp.

For da finner man kanskje en ting av ti, liksom.

For Normal har ikke middagsmat, (for eksempel).

De har vel bare tørrvarer og småvarer.

(Som vi sa i Rimi).

Og selv om de har en del tannpasta, osv.

Så har de nok ofte ikke akkurat den som man vanligvis bruker.

Og så kan man kanskje spørre: 'Har dere tannpastaen min'?

Og så sier de: 'Nei, dessverre'.

(Noe sånt).

Og så sier man: 'Får dere den inn etterhvert, da'.

Og så sier de: 'Kanskje hvis vi får tak i et overskudds-parti av den'.

(Noe sånt).

Så disse har ikke noe fast sortiment, (må man vel si).

Så det er som å gå på basar, virker det som.

(Noe sånt).

For denne kjeden, (Normal), har de hatt, i Danmark, i en del år.

Så jeg kjenner denne kjeden, fra Frederikshavn og København, da.

Og som oftest, så går jeg ut, av disse butikkene, uten å finne noe som helst, (må jeg innrømme).

Selv om jeg prøver å være økonomisk, osv.

Så er det vanligvis ikke noe som frister, (når jeg drar innom denne kjeden på vei til Føtex, for eksempel).

Så for meg, så er dette mest noen slags tulle-butikker, med morsomme/'morsomme' tegneserie-plakater.

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Og hvis man er kresen, og vil ha den tannpastaen som man vanligvis bruker, liksom.

Da er man liksom ikke normal, da.

Så man blir stigmatisert, (vil jeg si).

Så dette Normal oser nesten litt av mafia eller jihadisme, (vil jeg si).

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Man kunne kanskje sagt, at Normal var som Rimi 500, (i sin tid).

For Rimi 500 innrømte at: 'Her finner du ikke alle varene'.

(Noe sånt).

Men Rimi 500 hadde varene på paller.

Sånn at de slapp å bruke så mye tid på å stable.

Så her har de heller ikke prøvd å gjøre det billigst mulig, (virker det som).

(Siden at de ikke har varene på halvpaller/paller).

Så å bruke navnet Normal, på disse butikkene.

Det blir mest tull, (vil jeg si).

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Normal har jo ikke matvarer.

Så å kalle matbutikker for konkurrenter, (sånn som Nettavisen gjør).

Det blir kanskje dumt.

Man kanskje kalle Normal, for en 'krimskrams/restparti/overskuddsparti-butikk'.

En butikk som har alt unntatt mat, liksom.

Eller basar.

Men en 'krimskrams/restparti/overskuddsparti-butikk' som ikke har alle varene innen noen varekategori, liksom.

Det blir litt som Nille muligens, (må man vel si).

(Noe sånt).

Så de konkurrerer kanskje mest mot Nille, (og ikke mot Kiwi og Rema), liksom.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter