Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 1. april 2018

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: We're doing great things, you should join in...
Erik Ribsskog 1. april 2018 kl. 21:04
Til: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Kate Hutchinson
Date: 2018-02-09 10:44 GMT+01:00
Subject: We're doing great things, you should join in...
To: eribsskog@gmail.com


 Image
Hi



Business trends suggest that the biggest growing market this year will be the 'experience economy'; with the rise of technology frequently getting in the way of human interaction, it seems that 2018 is going to be the year we prioritise experiencing the world around us, over what's happening on screens that often dominate our lives.



We've always valued the importance of experience in business and that isn't going to change this year. That's why we've secured you a line up of incredible business leaders delivering world class talks at Buy Yorkshire 2018; it's why we're preparing for the greatest Business Week that the UK has seen, and it's why we're continuing to facilitate our first class networking events across Yorkshire every month.



February will see the first of our Leeds Drinks Evenings as well as our first Sheffield Symposium of the year! Places at both events are limited so register without delay.

 Image
Yorkshire Mafia Facts



21000 approved members

5000 delegate conference: Buy Yorkshire

10000 seminar seats given away at Leeds Business Week

15000 face to face attendances each years since 2009

£1 million raised in in-kind giving for good causes

500 homeless and rough sleepers supported each year

No mandate | No authority, No Taxpayer funds | No fees

Join us
Do you believe in a better Yorkshire? Help build one



The LEP plays a lead role in identifying the economic priorities for York, North Yorkshire and East Riding and securing investment from both public and private sector to put its plans into action. Currently in the process of looking for new board members, the LEP are looking to recruit business leaders who can think strategically, challenge the status quo and who bring a different perspective to existing thinking.



For more information contact to Chief Operating Officer, James Farrar

 Image
Yorkshire Mafia Events



Connect, share knowledge, support your peers & grow your business



Network with us here:



The Huddersfield Huddle - 12th February

Sheffield Symposium - 13th February

The Buy Yorkshire Exhibitors Drinks Evening - Leeds - 27th February

York Drinks Evening - 6th March

and many more...

 Image
"Lecturers on strike - should students be refunded? 

"Photographer needed - camera shy directors looking for headshots"

"I need your help!" 

 Image
 Image
 Image
More next week



 Thanks!



The Yorkshire Mafia Team




If you want to get in touch  simply reply to this email.


 Facebook

 Twitter

 Google+

 LinkedIn

 YouTube

If no longer want to hear from us, you can unsubscribe by clicking here

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter