Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 17. september 2018

Her var jeg på butikksjef/assistent-møte, (som butikksjef på Rimi 3164 Lambertseter), en gang, mellom januar og oktober, i år 2000



PS.

Dette møtet var, mens jeg hadde Per Øivind 'PØF' Fjellhøj, som Rimi-distriktsjef.

(Noe jeg hadde, fra januar til oktober, (var det vel), i år 2000).

Og assistentene skulle visst også være med.

Så Stian Eriksen, (som jeg ansatte, som assistent, på Rimi 3164 Lambertseter, noen måneder tidligere).

Han var også med, da.

Og Ringnes hadde en pub, inne i bakgården der, liksom.

Og det var ganske mye øl, som de hadde der, (trodde jeg).

Men plutselig, så var all ølen borte.

Og de hadde kun en Newcastle Brown Ale-flaske, (eller om det var Guinness), til meg.

Så de andre i distriktet til PØF, må nok ha vært, noen skikkelige øl-hunder.

(For å si det sånn).

Siden at all ølen, til Ringnes-konsulenten/pub-driveren, forsvant, som dugg for solen, (må man vel si).

(Noe sånt).

Så hvis noen drar på pub-besøk der.

Så er det _ikke_ sånn, (som da vi besøkte Nora sin brus-fabrikk, (i Groruddalen vel), med Svelvik ungdomsskole, på 80-tallet), at man får drikke så mye man vil.

De har bare, en viss menge fat-øl/øl-flasker der.

(Sånn som jeg husker det).

Og dette tar ganske fort slutt, da.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter