Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 29. oktober 2018

Han her gikk i klasse med min søster Pia og stesøster Christell, (på Berger skole)


https://www.svelviksposten.no/svelvik/nyheter/sport/audun-kan-bli-arets-idretts-ildsjel-i-vestfold/s/5-74-53777

PS.

Her er mer om dette:


http://bergerhistorie.no/bilder/1985-6-klasse-a/

PS 2.

Audun var, i samme gjeng/miljø, som min uvenn Geir Arne 'Geri' Jørgensen, på Sand.

(Og Jan Rune Havre.

Og Jan Stadheim.

Var også i den gjengen.

Sånn som jeg husker det).

Eller om det bare var sånn, at Audun bodde, på Sand.

Han bodde hos sine besteforeldre der, mener jeg sånn halvveis å huske, å ha hørt.

(Noe sånt).

Og besteforeldrene bodde cirka mellom min farmor Ågot og butikken på Sand.

(Noe sånt).

Ihvertfall så så jeg Audun ofte, akkurat der.

(Mens jeg gikk bort til Roksvold, etter skolen).

Men Audun og jeg, var ikke på hils engang.

Det var dårlig miljø, på Sand. (vil jeg si).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

De tre, i 'Geri-gjengen'.

(Nemlig Audun Kleven, Jan Stadheim, og Jan Rune Havre).

De er alle sammen, på klassebildet ovenfor, (hvis jeg ikke tar feil).

Jan Stadheim har på seg blå jakke, nederst til høyre, på bildet.

Og han som sitter foran Audun Kleven, (og min stesøster Christell), er muligens Jan Rune Havre.

(Hvis jeg ikke tar helt feil).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Det var forresten sånn.

At min far sa til min farmor, (mens jeg var der).

Høsten 1979, (like etter at jeg flytta til min far i Svelvik, fra min mor i Larvik).

At Geir Arne 'Geri' Jørgensen og dem, var en dårlig familie.

Og derfor var det vel, at jeg ble uvenn, med Geir Arne 'Geri' Jørgensen og dem.

Og 'Geri-gjengen', hadde jo bodd, på Sand, i mange år.

(Da jeg flytta tilbake, til Berger/Sand/Svelvik.

Høsten 1979).

Så da jeg ble uvenn med Geir Arne 'Geri' Jørgensen.

Så fikk nok han, ganske lett, de andre mot meg.

Og jeg bodde jo heller ikke på Sand.

Jeg bare gikk dit, etter skolen, (hver dag), for å spise middag, (og jobbe på vår slektsfabrikk Strømm Trevare), osv.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Audun Kleven har visst jobbet som økonomisjef i Strømsgodset:


https://www.dt.no/godset/okonomisjef-slutter-i-sif/s/2-2.1748-1.3087186

PS 6.

Audun Kleven hadde visst kun et kort intermezzo, i Adax/Svelvik, før han returnerte til Strømsgodset igjen:



https://www.godset.no/om-klubben/her-er-de-ansatte

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter