Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 17. januar 2019

Det her må vel være min tidligere klassekamerat Lene Andersen, (fra Berger skole, Svelvik ungdomsskole og Sande videregående). Noe sånt


https://www.facebook.com/events/384256118809108/?active_tab=discussion

PS.

Hu bakerst til venstre, (med lyst hår), er muligens min firemenning Linda Moen.

(Noe sånt).

Og hu som sitter foran henne, er vel Sissel Tysnes, (som gikk i samme klasse som Linda Moen, Lene Andersen og meg).

(Noe sånt).

Og hu som sitter ved siden av henne, er vel Martha Haugen?

Og hu med rødt hår, som sitter mellom Martha Haugen og Lene Andersen er vel Tone Kalsaas?

(Noe sånt).

Og hu med blondt hår, som sitter bak Tone Kalsaas.

Det synes jeg at ligner på Gry Johansen.

(Selv om hu gikk i klassen under meg/Linda Moen/Lene Andersen/Sissel Tysnes.

Noe som vel er litt rart.

For Martha Haugen og Tone Kalsaas gikk vel i klassen over meg/Linda Moen/Lene Andersen/Sissel Tysnes).

Så sånn er vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Hu brunetta, som sitter bak Lene Andersen.

Det lurer jeg på om er ei fra ballspill-valgfag-klassen min, skoleåret 1979/80.

I det valgfaget så var det elever fra klassen over min.

Og jeg lurer på om hu brunetta, er Siw Anita, (eller noe sånt), fra den klassen.

(Dette var ei, som ei Connie, (også i klassen over min), dro ned shortsen til, i en time.

Av en eller annen grunn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Hu som jeg trodde var Sissel Tysnes.

Det er visst Ellen Greftegreff, (så jeg tilfeldigvis på Facebook, da jeg prøvde å finne hu Siv Anita).

(Ellen Greftegreff gikk i klassen over min.

Og jeg trodde at hu hadde lysere hår.

Men men).

Så sånn var visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter