Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 12. februar 2019

Jeg sendte en e-post til Finansklagenemnda

Erik Ribsskog

Klage/Fwd: Dagligbankpakken – en enklere hverdag for deg

Erik Ribsskog 12. februar 2019 kl. 17:10

Til: post
Kopi: infonorway@nordea.no
Hei,

jeg har konto hos Nordea.

Og de har økt prisen på Visa-kort fra 300 til cirka 450 i året.

(Det må vel kalles hyper-inflasjon).

Samtidig har skriver de i en e-post, (se nedenfor), at prisen ikke har økt.

Det må vel kalles desinformasjon.

Jeg har sendt mange klager til dere tidligere, som dere har ignorert.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Nordea <infonorway@nordea.no>
Date: Fri, 01 Feb 2019 11:35:09 +0100
Subject: Dagligbankpakken – en enklere hverdag for deg
To: eribsskog@gmail.com

Nå kan du velge om du vil fortsette å høre fra oss i e-posten din.

Kan du ikke lese denne e-posten?

Trykk her. Link:

Vil du fortsette å høre fra oss?

Hei kjære kunde.

Du mottar i dag e-poster fra oss fra tid til annen. Du får blant annet
nyhetsbrev, informasjon og tilbud tilpasset din situasjon og dine
behov. Det gjør at du lettere kan følge med på alt nytt som skjer hos
Nordea, og hvilke muligheter du har.

Vi vil gjerne fortsette å sende deg e-poster, så du kan holde deg
oppdatert på alt som skjer innenfor bank og finans. Det er allikevel
opp til deg å bestemme om du vil fortsette å høre fra oss.

Hvis du ikke ønsker å motta flere e-poster fra oss, trykker du på
knappen nedenfor.

Ønsker du å fortsette å motta e-poster fra oss trenger du ikke gjøre
noe som helst.

Jeg ønsker ikke å motta flere e-poster fra Nordea Link:

Markedsføringsloven og nye personvernregler gjør at du som kunde får
enda bedre kontroll over hva slags informasjon du mottar, i hvilke
kanaler og hva slags persondata som kan håndteres og lagres av
selskapene du er kunde hos.

Tusen takk for at du er kunde hos oss.

Hilsen oss i Nordea

Link: https://www.linkedin.com/company/nordea/

Link: https://twitter.com/Nordea

Link: https://www.youtube.com/Nordeanorge/

Link: https://www.facebook.com/NordeaNorge/

Nordea

Meld meg av alle e-poster Link:

© 2017

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter