Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 14. mars 2019

Nå har jeg strammet opp designen litt, på mobil-versjonen, av nettstedet mitt. Men det er fortsatt et par-tre buger, som jeg har igjen å fikse


http://johncons.angelfire.com/soek_mobil.html

PS.

Sånn blir det da, på en 'random' mobil/smart-telefon:


http://mobiletest.me/nokia_lumia_920_emulator/?u=http://johncons.angelfire.com/soek_mobil.html

PS 2.

Jeg har bare gjort det sånn, at de som har skjermer, på mindre enn tusen pixler.

De havner på mobil-sidene.

(Nettstedet er nå 1040 pixler bredt.

Så det er en bug der nå, for de som har skjermer, med bredde på mellom 1000 og 1040 pixler.

Så det må jeg rette opp.

Sånn at de som har skjermer på mindre enn 1040 pixler.

Blir sendt til mobil-sidene).

Og jeg så, på StatCounter, her om dagen.

Og det er fortsatt mange folk, som har mobiler, med skjerm-bredde, som er mindre, enn 1000/1040 pixler.

Men om det kommer til å endre seg.

Det kan man kanskje lure på.

Hvis mobilene/nettbrettene etterhvert får skjermbredde på cirka 1000 pixler.

Så behøver man kanskje ikke lenger å lage responsiv web-design.

For da kan man istedet bare lage et nettsted, på cirka 1000 pixler, (og så midstille det).

(For å si det sånn).

Men smart-klokker, (som vel også har internett), kommer vel muligens mer og mer.

Så det er mulig at de klokkene, trenger responsiv web-design.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter