Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 15. mars 2019

Jeg sendte en e-post til Finstad Engros

Erik Ribsskog

Rimi Karlsrud

Erik Ribsskog 15. mars 2019 kl. 04:04

Til: gjert@finstadgaard.no
Kopi: Politikk Høyre , "sande.vgs" , Akademikerforbundet
Hei,

jeg jobba som ekstrahjelp, på Rimi Karlsrud, i 1993 og 1994.

(Ved siden av to andre Rimi-jobber, blant annet).

Og jeg var med, da Rimi Karlsrud, ble omprofilert, fra Rimi
grunnsortiment til Rimi mellomsortiment.

Det må vel ha vært høsten 1993.

(Noe sånt).

Og deres konsulent Jonny, (het han vel muligens, dette var en nokså
kraftig lyslugg i 20/30-åra).

Han begynte å blande seg.

Når Rimi-distriktsjef Anne-Kathrine Skodvin og butikksjef Magne
Winnem, fikk meg til å vaske gølvet, (under noen flyttede hyller), med
klut.

Man skulle bruke kosteskaft/svaber, (og ikke stå på knea og vaske), mente Jonny.

Og noen måneder seinere, så var både Jonny og jeg, hjemme hos Magne
Winnem, (min klassekamerat fra Gjerdes videregående, hvor jeg var
utvekslingselev fra Sande videregående), på Høyre-møter, (hvor jeg
lurer på om hu forsvarsminister Eriksen Søreide var).

Dette var i Avstikkern, på Bergkrystallen.

Og en gang, (i 1994 vel), så tok jeg t-banen til Lambertseter, (for
jeg skulle på jobb som aspirant/assisterende butikksjef, på Rimi
Nylænde).

Og Jonny(?) surra rundt på parkeringsplassen til senteret.

For kona hans skulle føde, (noe han sa fra om til meg).

Er han Jonny noe kjent, (lurte jeg).

(For Høyre vil ikke bekrefte at jeg har gjort politisk
rådgivingsarbeid for Unge Høyre.

I forbindelse med et kurs som Magne Winnem dro meg med på, (i
Stortingsgata), sommeren 1991).

Men hvis han Jonny husker de møtene hos Winnem, (og hva
Høyre-politikerne som holdt foredrag het), så hadde det vært bra.

Og stemmer det at han Finstad-konsulenten, (på Rimi Karlsrud, i 1993),
het Jonny.

På forhånd takk for eventuelt svar!

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter