Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 12. mars 2019

Trond Giske gjorde noe lignende, for noen år tilbake, (husker jeg). Jeg vet ikke om det har gått i glemmeboka



PS.

Her er mer om dette:


https://johncons-mirror.blogspot.com/2007/12/linj-tr-enkel-grenet-tr-cons.html

PS 2.

Enda mer om dette:


https://www.nettavisen.no/politikk/andre-boller-pa-giskes-40-arsdag/785721.html

PS 3.

Grunnen til at jeg blogget om Giske, i 2007.

Det var forresten på grunn av.

(Noe jeg har blogget om mange ganger tidligere).

At VGD hadde en tråd, som het: 'Norge er ikke som du tror'.

Og der bidro jeg, med å skrive, om korrupsjon/tull, i Rimi/ICA, (hvor jeg hadde jobbet som butikksjef), osv.

Og så ble den tråden slettet.

Og jeg hadde da denne bloggen.

Og jeg hadde den vanen, å ta backup-skjermbilder.

(Etter at noe jeg skrev på et britisk debattforum, (en klage på det 'kommunale' Lifestyles Gym, i Victoria Street i Liverpool), ble slettet.

Noe sånt).

Og jeg forstod ikke grunnen til, at VGD, drev med 'kinesisk' sensur, (av det blant annet jeg hadde skrevet).

Så jeg tenkte, at jeg kan jo fortsette dette temaet, på min blogg.

(For jeg hadde en mer vestlig holdning, til sensur.

Eller hva man skal si).

Og da tenkte jeg, at jeg kan jo prøve å tenke ut fler ting, som ikke er som man tror, i Norge.

(For det var det visst ikke lov å skrive om, for folk bosatt i Norge.

Men jeg bodde jo i England.

Så jeg hadde det litt friere, (ihvertfall da), tenkte jeg.

Noe sånt).

Og så blanda jeg muligens tråd-navnet med en annen tråd, (på VGD), som het: 'Hva er galt i Norge'.

(Dette var muligens i en pause, fra min da nye jobb, som Company Researcher/selvstendig næringsdrivende, (på vegne av et firma/tidsskrift, i emballasje-bransjen, (Packaging Europe), i Norwich).

Jeg jobba hjemmefra, fra min leilighet, i indre Liverpool/Mercantile District/Leather Lane).

Og jeg tok da sånn brainstorming, som vi hadde lært om, i faget markedsføring, på Sande videregående, (skoleåret 1987/88).

Og da kom jeg på flere ting, som muligens var galt i Norge.

Og det var at det var noe problem med Grandiosa-kjøttet.

(Noe jeg hadde lest i 'siste-Urban', på McDonalds Østbanehallen, rundt årtusenskiftet).

Og at Norge var den siste Sovjetstat.

(Noe en svensk næringsminister ved navn Björn Rosengren vel, sa om Norge, etter at sammenslåings-forhandlingene, mellom Telenor og Telia, gikk i vasken.

På slutten av 90-tallet.

Var det vel).

Og at det var mye 'støy', rundt Mette-Marit, og den såkalte 'Mette Marit-videoen'.

(Jeg hadde vel lest på et debattforum, at Mette-Marit hadde gjort noe perverst, på utestedet Christiania, (var det vel).

Det var vel noe med et biljardbord.

Og muligens noe med kokain, (og nakenhet/sex).

Noe sånt).

Og at Trond Giske hadde vært full på Stortinget.

(Dette var noe jeg leste om på Veggavisen vel, mens jeg bodde, i Liverpool Mercantile District/Leather Lane.

Hvor jeg bodde, fra 2006 til 2011).

Og at Jens Stoltenberg hadde kalt seg Steklov, (som var hans 'KGB-nick'), da han spilte et slags multi-player-spill, på nettet.

(Noe jeg leste om, på et nettforum, mens jeg bodde på St. Hanshaugen, vel.

Hvor jeg bodde fra 1996 til 2004).

Og at man hadde funnet sperm, (det var vel byveterinæren i Oslo, som hadde kontrollert noe mat), i kebabsausen, hos enkelte kebab-restauranter, i Oslo sentrum.

(Dette var noe jeg hadde lest om, rundt årtusenskiftet vel.

I enten en nettavis, eller på et debattforum.

Og da hadde jeg også lest det, (på et debattforum, eller om det var på irc).

At det kun var den milde kebab-sausen, som utlendingene hadde hatt sperm i.

For den var det bare nordmenn som kjøpte, (hadde visst muslim-kokkene sagt).

Noe sånt).

Og på en chatte-kanal, (det var vel en søsterkanal, av sol20.ognoe, da den var på web, (noe som var på andre halvdel av 90-tallet cirka vel)).

Så hadde jeg hørt, (noe en mannlig chatter sa til en kvinnelig chatter, da jeg dukka opp, på chatte-kanalen, en rolig søndagskveld, (mens de fleste nordmenn sov), eller noe i den duren).

At man ikke burde spise Stabburet Leverpostei.

(De gule hermetikk-boksene).

For den var det hjernemasse i, (ble det sagt).

(Noe sånt).

Så det var ikke det, at jeg egentlig syntes, at det var så fristende, å drive mye research, om Trond Giske.

Jeg syntes vel at han virka litt kjedelig, muligens.

(Sånn som jeg husker det).

Men jeg dreiv nå med dette 'Norge er ikke som du tror'-greiene, da.

Så dette var bare en bloggpost, (eller om det ble to bloggposter), i en serie, av bloggposter, med 'Norge er ikke som du tror', som hovedtema, da.

(For å si det sånn).

Og denne 'research-en', om Trond Giske, var vel det siste temaet, (under hovedtemaet 'Norge er ikke som du tror'), som jeg dreiv med, i 2007.

(Hvis jeg ikke tar helt feil).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter