Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 12. april 2019

Jeg sende en e-post til Fylkesmannen i Oslo og Viken

Erik Ribsskog

KlageFwd: Vedrørende din henvendelse om innboforsikring

Erik Ribsskog 12. april 2019 kl. 13:08

Til: fmovpost

Kopi: Hege Susann Trandal , post , "post@sivilombudsmannen.no" , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "sande.vgs" , post
Hei,

jeg viser til Deres brev, (se vedlegg).

Nav har tydeligvis blitt stressa, av Deres brev.

For de har prøvd å ringe meg, i går og i forgårs.

Selv om jeg ikke har bedt dem om å ringe meg.

Og de har ikke lagt igjen talebeskjed, for eksempel.

Så de har litt mye å gjøre, virker det som.

Kan dere roe ned disse, og be de om å sende meg et skriv/rekvisisjon,
(som tannlegen ville ha), istedet for å plage meg, med unødvendige
telefoner.

(Er det riktig at det offentlige skal ringe folk.

Det bør kun være hvis borgeren ber om det spesielt.

Må man vel si).

Saken gjelder Erik Ribsskog, står det.

Men det er da en klage som saken gjelder.

Det er da ikke meg, som saken gjelder.

Dette må jeg klage på.

Og også at dere skriver Erik Løvenbalk Ribsskog, (i brevet).

Jeg søkte Skatt Sør om å få bruke Løvenbalk, Adeler og Gjedde, som
mellomnavn, for snart ti år siden.

(For min danskfødte mormor arvet Adeler og var etterkommer av
adelige/kongelige som Løvenbalk og Gjedde.

Og jeg ville markere dette, ved å ha et adelig mellomnavn.

I tilfelle dette var grunnen til at det liksom, er som kladdeføre for
meg, hver gang jeg prøver å få mine rettigheter/oppreising, i en sak,
osv.).

Men Skatt Sør sendte svar-brevene til en 'random' onkel av meg, i Kvelde.

(Jeg har vokst opp i Larvik, for min mor skilte seg fra min far, og flytta dit.

Og så flytta min mors lillebror til Kvelde, etter at min mor døde,
(selv om det egentlig var min mor som pleide å bo i Larvik-området).

Så dette er egentlig en slags fjern onkel.

Men han flytta tilfeldigvis til/ved et av mine oppvekst-steder.

Og derfor så har jeg hatt kontakt med han, (etter at min mor døde),
selv om det egentlig er den av mine onkler, som jeg har hatt minst med
å gjøre, fra oppveksten osv.).

Og når jeg da har bedt Skatt Sør, om å sende meg kopier, (av mine egne brev).

(Noe som vel burde være en grei/enkel sak.

Så har Skatt Sør nekta å sende meg de.

Så jeg vet ikke hva de har skrevet, om Løvenbalk/Adeler/Gjedde-søknadene.

Så jeg har derfor ikke begynt å kalle meg noe annet enn Erik Ribsskog.

Så da har dere sett i noen 'storebror ser deg-arkiver', hvis dere
kaller meg Erik Løvenbalk Ribsskog.

Må man vel si.

Så dette må jeg klage på.
Også dette med Viken virker litt snodig.

Jeg bodde i Norge, fra 1970 til 2004, (før jeg bodde ti år i England).

Og Viken ble bare nevnt i Snorres kongesaker, (som min nevnte mormor
fikk meg til å lese, under et sommerferiebesøk, som tenåring), og et
strømfirma brukte vel også dette navnet.

Så dette Viken er noe islendinger sier, (må man vel si).

Det er ikke så mye brukt i Norge, (vil jeg si).

Og jeg er født i Drammen, og er vokst opp på Berger og i Larvik, og
har seinere bodd i Oslo fra 1989 til 2004.

Så dette må jeg klage på.
Med hilsen

Erik Ribsskog

[Sitert tekst skjult]

IMG_20190412_0001 paint.jpg
529K

PS.

Her er vedlegget:

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter