Hei,
bra hvis dere kan finne ut hvem det er, som driver, med dette tullet.
(Det er vel kanskje mafiaen, eller noe lignende).
En islending som jobba for Conecto, han ignorerte det jeg skrev, (om
at jeg ikke hadde bestilt en online dating-tjeneste var det vel), og
sendte det til tingretten/namsretten.
(For et par år tilbake).
Og retten ignorerte også det jeg skrev.
Og det havna på min kreditt-fil.
Så det er sånn at dette ødelegger mye for meg.
Det ødelegger min kreditt-verdighet, (på grunn av idioti må jeg si),
og jeg må også bruke mye tid på det, (som jeg kunne brukt på mer
fornuftige ting).
Så bra hvis dere finner ut hvem som driver med denne terroren, (må man
vel nesten kalle det).
Erik Ribsskog
31.05.2019 skrev Post Contar <post@contar.no>:
> Hei,
> Viser til din henvendelse. Vi stiller saken i bero, og videresender din mail
> til vår oppdragsgiver.
> Du får en tilbakemelding straks svar fra golfklubben foreligger.
>
>
> Med vennlig hilsen
> Erik Hoelli
> Daglig leder
>
>
>
>
> Storgata 75
> N – 2609 LILLEHAMMER
> T: +47 61 60 47 00
> M:+47 97 76 46 37
> www.contar.no
>
>
>
>
> ecit.com
>
>
>
>
>
>
>
> Denne e-posten er kun beregnet for den institusjonen eller personen den er
> sendt til, og kan inneholde taushetsbelagt informasjon. Dersom e-posten er
> sendt feil, bes du informere avsender og slette e-posten og eventuelle
> vedlegg. Enhver bruk av informasjonen er i tilfelle ulovlig.
>
>
>
>
>
> -----Opprinnelig melding-----
> Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
> Sendt: 30. mai 2019 18:19
> Til: Post Contar
> Kopi: post@inkassoklagenemnda.no; post; Akademikerforbundet; Politikk Høyre;
> sande.vgs; juridisk; Faktura RB
> Emne: KIage
>
> Hei,
>
> dere skriver at man kan kontakte Asker golfklubb.
>
> Men jeg har aldri hatt noe med de å gjøre.
>
> Så hva som foregår her, det veit jeg ikke.
>
> Jeg har en onkel, (Runar Mogan Olsen), som spiller golf.
>
> Men han må ha fått en golfball i huet, for han regna feil, (og snytt meg), i
> en sameie-sak.
>
> Så dette må jeg klage på.
>
> Erik Ribsskog
>
> PS.
>
> Jeg har tidligere hatt problemer med lignende saker, (flere hundre/tusen
> saker).
>
> Folk bestiller mobil-abonnement, Ikea-kataloger, Difi,
> 'postordrebrud-tjenester', osv., i mitt navn.
>
> Blant annet Posten og Datatilsynet kjenner til dette.
>