Hei,
jeg skjønner at dere synes, at det er spennende, med Elkjøp.
(Det var forresten en kinesisk TV, (TCL), som Elkjøp, (en nordlending
med tatoveringer), prakka på meg.
Etter at Nav hadde prakka på meg en TV, (til min kommunale leilighet),
som del av en rekvisisjon.
Og de tok ikke med TV-bord, så den TV-en står foreløbig bare på et
stol, (selv om jeg har tenkt med på Ikea).
Og jeg er vant til å ha Grundig TV, og ikke kinesisk TV, (som setter
seg i butikk-modus hele tida, på en bruker-uvennlig måte.
Og det var også mye annet, (som vaskerobot og oppvaskmaskin), som
fristet på Elkjøp, men som jeg ikke har råd til).
Men dere glemmer her det med Jenny Skavlan, (og hennes drit-prating om
meg, på deres TV-kanaler, i 2012).
Jeg skjønner at det var mer spennende, med Jenny Skavlan, i 2012, (da
hu var jomfru/ungkarskvinne).
Men nå har hu visst unger og ektemann, (ifølge nettavisene), så jeg
skjønner at dere synes, at hu er litt kjedeligere nå, som hu er på
bruktmarkedet liksom, (som min tidligere klassekamerat Magne Winnem
pleide å si), eller hu er jo ikke på bruktmarkedet engang, siden at hu
er gift.
Men dere skulle trekke fra lisensen, fra min erstatning, (skrev jeg).
Og det kan jeg ikke se, at dere har gjort.
Jeg skjønner at det er kjedelig for dere, at lisensen skal bort, til neste år.
Og at dere derfor er demotiverte, fordi at dere mister jobben.
Men her får dere skjerpe dere, og prøve på nytt.
Dette er tull og tøys, (at jeg ikke skal få den erstatningen), vil jeg si.
Her har NRK sin urettferdige svada om meg, kosta meg mitt rykte, på
arbeidsmarkedet.
Og jeg har antagelig gått glipp av mange millioner i lønn.
Så dette må jeg klage på.
Erik Ribsskog
15.05.2019 skrev NRK Lisensavdelinga <NRKLisensavdelingen@nrk.no>:
>
>
> Hei
> Vi har nå behandlet din henvendelse, se vedlagte brev.
> Med vennlig hilsen
>
> H. Vestvoll
> Saksbehandler
>
> NRK Lisensavdelinga
> Direkte: + 47 75 12 22 50
> Post: NRK Lisensavdelinga, Postboks 600, 8607 Mo i Rana> E-post:
lisens@nrk.nolisens@nrk.no