Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 30. mai 2019

Mer om Nanna Beichmann

Jeg blogget om, for noen dager siden, at tante Ellen sin 'hippie-ektemann' Diderik Beichmann, hadde en datter, som døde, en dag gammel.

(Noe sånt).

Og da tenkte jeg på noe som skjedde, da min lillesøster Pia, fikk en sønn, med Keyton fra Somalia, på midten av 90-tallet.

Pia var hjemløs, et par år tidligere, (sommeren 1993).

Og jeg hjalp henne, ved at hu fikk sove på en madrass, på gulvet, på rommet mitt, (på Ungbo, i Skansen Terrasse), i noen måneder.

Og så snakka jeg med Ungbo-dama for henne.

Sånn at hu etterhvert fikk sitt eget rom der.

Og da Pia kom fra sykehuset sammen med sin stesøster Christell.

(Barnefaren Keyton var ikke med.

Av en eller annen grunn).

Så gjorde Pia noe, som jeg tenker på, etter at jeg tilfeldigvis fant ut, at Diderik Beichmann sin datter, døde en dag gammel.

Og det var, at da hu kom inn døra, (på Ungbo), sammen med sin sønn Daniel og Christell.

Så kasta hu liksom Daniel på meg.

Nesten som man toucher en volleyball, (eller en basketball).

Hu bare kasta negerungen på meg, liksom.

(For å si det sånn).

Så det var bare flaks, at jeg ikke mista den/han.

Og det kan ha vært det som skjedde, med Nanna Nørvåg Beichmann, tenker jeg nå.

At Diderik Beickmann mista ungen, da kona ga/kasta den, til han.

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Det var også sånn.

At noen timer/dager før Pia og Christell dukka opp der, med Daniel.

Så hadde Christell ringt meg.

(Jeg hadde en billig Alcatel-mobil, på den tida

Noe sånt).

Og Christell kjefta på meg, fordi at jeg ikke hadde henta Pia og Daniel.

(Hu var ihvertfall sur.

Mener jeg å huske).

Men jeg jobba jo som assisterende butikksjef, i Rimi.

(På den tida).

Og det var vel barnefaren Keyton sin jobb, å hente Pia og Daniel.

Pia hadde heller ikke sagt noe om, at hu ville, at jeg skulle hente henne, på sykehuset.

(Sånn som jeg husker det).

For Axel og jeg, var innom sykehuset, noen timer/dager, før Pia fødte.

(Dette var en søndag ettermiddag, vel.

For Axel og jeg pleide vanligvis å spille tennis eller fotball, (på søndager).

Men siden at Pia var på sykehuset.

Så dro vi heller å besøkte henne.

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Jeg hadde forresten ikke lappen og bil, sommeren 1995, (da Daniel ble født).

Men jeg tok kjøretimer, (for andre gang, for jeg tok også kjøretimer i Drammen, på slutten av 80-tallet, men det rant da litt ut i sanden).

Og så fikk jeg lappen og bil, (en billig Toyota HiAce), cirka et halvt år, etter at Pia fødte Daniel.

(For å si det sånn).

Og da jeg hadde en kneoperasjon, på Aker sykehus, våren 1996.

Så tok jeg drosje hjem, (mener jeg å huske).

(Eller om jeg tok bussen.

Men jeg fikk ihvertfall tilbud om drosje-rekvisisjon.

Sånn som jeg husker det).

Så Pia kunne kanskje tatt drosje.

Eller avtalt med barnefaren Keyton.

Istedet for å gjøre Christell forbanna på meg.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Det er mulig, at Axel og jeg, egentlig skulle på kino, den dagen, som vi besøkte Pia, på sykehuset.

For jeg husker at det var sånn, da vi kom ned til Jernbanetorget.

At jeg sa til Axel, at vi kanskje heller burde besøke Pia på sykehuset.

Siden at hu lå der, og skulle føde, om X antall dager, liksom.

(For Pia hadde muligens fortalt til meg, når hu hadde termin.

Og det er mulig at hu sa til meg, (på Ungbo), at hu skulle på sykehuset.

Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter