Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 28. mai 2019

#ruskenpånett virker som et vagt/fascistisk konsept. Mens NO HATE går på følelser, så her spilles ballen over til det svake kjønn, (må man vel si)


https://vartoslo.no/i-dag-mobiliserte-over-30-organisasjoner-pa-youngstorget-for-a-fa-bort-sopla-i-kommentarfeltene-pa-nettet/?fbclid=IwAR2P-NUsY4JBT0gaw-vucnA7gPGrGogwBd6J18JJC2i87wZRUsZY_12DoXo

PS.

Man bruker uttrykket 'netthat', og da er man jo på kvinnenes banehalvdel, (siden at det går på følelser).

(Noe det er skrevet om, i en bok som heter: 'Menn er fra Mars, kvinner er fra Venus'.

Blant annet).

Og man mener at dette 'netthat' ødelegger demokratiet.

Men her må man vel si, at man snur på flisa.

Ytringsfriheten er noe av det viktigste, for demokratiet.

Her kan man kanskje mistenke, at de som misliker ytringsfriheten står bak, (les: nazister, kommunister og muslimer).

Det er kanskje bedre, å bruke uttrykket: 'Trakassering', (for eksempel), istedet for 'netthat'.

For da slipper man, å snakke om følelser, (og å få en ladet/opphetet debatt), på samme måte.

(For å si det sånn).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

'Rusken' er vel egentlig, at man har en slags dugnad, for å samle inn søppel.

Så det virker litt vagt/rart/fascistisk, å dra denne Rusken, inn på nettet.

Det virker som noe litt lite edruelig, å gjøre, (må man vel si).

Man kan kanskje lure på, om det er styrt av hat.

(Siden at følelser allerede er nevnt.

For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter