Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 20. oktober 2019

Jeg sendte en e-post til Rana tingrett

Erik Ribsskog

Klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Klage på Lånekassa

Erik Ribsskog 20. oktober 2019 kl. 06:04

Til: rana.tingrett@domstol.no

Kopi: post , firmapost@sismo.no, "Postmottak >" , Akademikerforbundet , Politikk Høyre , "sande.vgs"
Hei,

dette klagde jeg på i fjor også.

Nå får dere 'hæstkukan' se å skjerpe dere, oppi der.

Dette er kommunistene som kødder.

Lånekassa sendte meg ikke studielån, før nærmere et halvt år for
seint, i 2004/05.

Og HiO IU rota bort studiesøknad og studielån-søknad, da jeg skulle
studere i Sunderland, studieåret 2004/05.

Dette må jeg klage på.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Tue, 18 Dec 2018 12:42:45 +0100
Subject: Re: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Klage på Lånekassa
To: "Söderblom, Marit Annie" <Marit.Annie.Soderblom@domstol.no>
Cc: post@finanstilsynet.nofirmapost@sismo.no,
"Domstoladministrasjonen > (postmottak)"
<postmottak@domstoladministrasjonen.no>, post@finkn.no

Hei,

dette skjønte jeg ikke så mye av.

Det som er viktig for meg, er når jeg mottar de 49 millionene.

Kanskje dere kan få en overordnet der til å se på det.

Mvh.

Erik Ribsskog


18.12.2018 skrev Söderblom, Marit Annie <Marit.Annie.Soderblom@domstol.no>:
> Hei
>
> Dersom du ønsker å klage på et vedtak som er gjort av Statens
> Innkrevingssentral, så må du sende din klage direkte til dem. Dersom du
> sender klagen til Rana tingrett vil vi oversendes klagen til SI uten å
> behandle den her.
>
> Dine to eposter er lagret hos Rana tingrett inntil videre, men  vi har ikke
> opprettet noen sak. Klagesaken skal komme som overesndelse fra SI.
>
>
> Dette til orientering.
>
> Vennlig hilsen
>
> Marit Söderblom
> førstekonsulent
>
>
>
> -----Opprinnelig melding-----
> Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
> Sendt: søndag 9. desember 2018 01.05
> Til: Rana tingrett (postmottak) <ranapost@domstol.no>
> Kopi: post@finanstilsynet.nofirmapost@sismo.no; Domstoladministrasjonen
> (postmottak) <postmottak@domstoladministrasjonen.no>; post@finkn.no
> Emne: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Klage på Lånekassa
>
> Hei,
>
> nå har jeg fått enda et brev fra Statens innkrevingssentral.
>
> De er vrange, vil jeg si.
>
> Det at de tulla med studielånet, (sånn at jeg ikke hadde studielån, (men kun
> noen penger fra en sommerjobb), høst-semesteret i 2004)).
>
> Det førte til at jeg måtte fokusere, på alt annet enn studiene, (for å si
> det sånn).
>
> (For jeg måtte ringe kreditorer i Norge, osv.
>
> Og det gjorde meg stressa/anspent, at ting ikke gikk på skinner.
>
> Og jeg måtte låne Dog and Bone-ringekortet til tyske medstudenter, (som
> University of Sunderland plasserte meg sammen med, enda jeg ville ha egen
> leilighet), for å ringe Lånekassa, og purre, etter at Netcom sperret min
> mobil, siden at jeg ikke fikk studielånet, så jeg kunne ikke betale
> regninga).
>
> Osv., osv.).
>
> Så jeg kan si det sånn, at dette surret fra Lånekassa, (og HiO IU), nok
> kostet meg, en bachelor-grad, (i Computing/IT).
>
> Og la oss si at jeg da ville ha fått en million i årslønn, (i gjennomsnitt),
> i 30 år, (fra 2005 til 2035).
>
> Og så 20 millioner til, i pensjon.
>
> Det blir da 50 millioner.
>
> Og så kan vi trekke fra 690.903,70, som jeg skylder, i studielån.
>
> OG det får jeg da til å bli, at Lånekassa _skylder meg_ 49.309.093,30
> kroner.
>
> Så hvis dere kan få disse til å sende meg en sjekk på dette beløper
> snarest.
>
> Jeg trenger ikke ha såkalt utleggsforretning, siden at det er kjent at Norge
> har mye olje, osv.
>
> Mvh.
>
> Erik Ribsskog
>
>
> ---------- Forwarded message ----------
> From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
> Date: Thu, 6 Dec 2018 04:31:42 +0100
> Subject: Klage/Fwd: Klage på Lånekassa
> To: rana.tingrett@domstol.no
> Cc: post <post@finanstilsynet.no>, firmapost@sismo.no, Postmottak
> <Postmottak@domstoladministrasjonen.no>
>
> Hei,
>
> dette kravet, (se vedlegg), ønsker jeg å klage på.
>
> Jeg sendte klage, (se vedlegg), til Lånekassa sin klagenemnd, for cirka fem
> år siden.
>
> Og likevel så sender de disse svada-kravene sine.
>
> Jeg går på sosialen for øyeblikket, og eier heller ikke nåla i veggen.
>
> Så dette må jeg klage på.
>
> Erik Ribsskog
>
> PS.
>
> Det er også rart, at Statens Innkrevingssentral, har 'firmapost', i sin
> e-post-adresse.
>
> De er ikke et firma.
>
> Og e-post-adressen er for borgere og ikke for firma.
>
> Så det er en meningsløs e-post-adresse, (vil jeg si), og det viser, (mer
> eller mindre), at det er kaos hos dem.
>
> Så dette må jeg klage på.
>
>
> ---------- Forwarded message ----------
> From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
> Date: Mon, 15 Jul 2013 04:13:24 +0100
> Subject: Klage på Lånekassa
> To: post@finanstilsynet.no
>
> Hei,
>
> jeg har tidligere klaget til dere, på tull fra Nordea, osv.
>
> Og nå klager jeg på Lånekassa, siden de ikke har svart på et brev som jeg
> sendte de, i mars.
>
> Jeg vedlegger kopi av brevet og håper at dere får ut fingeren nå, (som min
> stesøster Christell pleide å si, på 80-tallet, ihvertfall).
>
> Mvh.
>
> Erik Ribsskog
>

2 vedlegg
IMG_20191020_0001 paint.jpg
708K
IMG_20191020_0002.jpg
348K

PS.

Her er vedleggene:



Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter