Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 20. oktober 2019

Min grandtante Dagny Braanaas f. Ribsskog, driver og står opp fra de døde, (kan det nesten se ut som). Hm


https://billiongraves.com/grave/Dagny-Ribsskog-Braanaas/28537766

PS.

Jeg lurte først på, hva den teksten nederst på gravsteinen skulle bety.

(Det leste jeg først som: 'I KOK 13. 13'.

Men jeg tenker nå, at det kanskje betyr: 'I Korinterne 13. 13.'.

Det vil si noe fra bibelen.

Hm.

Eller om det skal være: 'Første korinterbrev 13. 13.'.

Hm).

Men så så jeg de hendene på bildet.

Og det er vel på grensen til gravskjending, å tulle sånn, på en grav.

(Må man vel si).

Det er en ting, å ta bilde.

(For å si det sånn).

Men å drive å ta sånn på gravplassen.

Det er kanskje ikke det helt store.

Hm.

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:


https://www.bible.com/no/bible/102/1CO.13.13.NB

PS 3.

Jeg har jo blogget om, (for noen dager siden).

At min grandtante Dagny, kanskje var mor til min morfar Johannes, (sin yngste bror).

For hu var kanskje litt for kjærlig, mot sin onkel Asmund/Osmund Ribsskog, (som døde ung).

Og når hu hyller kjærligheten, (og første korinterbrev 13. 13.), så mye.

(Som man kan se på graven hennes).

Så var det kanskje, at hu la igjen, et lite hint, (om det med hennes onkel Asmund osv.), da hu døde.

Hm.

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Min oldemor Helga Ribsskog f. Dørumsgaard hadde visst ikke vært seg selv, da tante Ellen ble født, og hu passa min mor, (som var den eldste).

Det var visst uoppvaskede kjeler overalt, (ifølge min mormor Ingeborg Ribsskog, som var danskfødt).

(Noe sånt).

Og det var visst mye konflikter og uvennskap, i Ribsskog-slekten.

(Også ifølge min mormor).

Så det må ha vært et eller annet, (som mer eller mindre var hemmelig), i Ribsskog-slekten.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Mer om min grandtante Dagny, (som først var gift, med en Holmsen):


https://www.myheritage.no/person-1000192_67419522_67419522/dagny-holmsen-fodt-ribsskog#

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter