Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 28. oktober 2019

Mer fra Bekkestua

Som jeg har blogget om tidligere.

Så driver de og sprenger, like ved der jeg bor, denne høsten.

Ruter har et prosjekt, hvor de bygger ut, en buss-parkeringsplass.

Og nå for noen minutter siden, så smalt det skikkelig.

Og det er jeg litt vant til.

Det vel cirka den femte større eksplosjonen, siden de begynte.

Men de foregående eksplosjonene, har blitt varslet, med en slags sirene.

Men nå hørte jeg ingenting.

Så det virker som at utbyggerne, (det er vel Multiconsult de heter), slurver med varslingen.

(Noe sånt).

Hva hvis jeg hadde stått og barbert meg, (for eksempel).

Jeg kunne jeg nok endt opp blodig.

(For å si det sånn).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Erik Ribsskog

PS.

Nå finleste jeg en mail, fra Sporveien, fra noen uker tilbake.

Og man kan abonnere på sprengningsvarsel, på SMS.

Men blant annet fordi at jeg har blitt utsatt for telefonterror, så har jeg ikke på lyden på mobilen.

Så at de kun skal varsle på 'nerde-vis', og ikke på konvensjonell måte.

Det er noe slags terror, (vil jeg si).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter