Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 11. oktober 2019

Mer fra Nordea sin chat


PS.

Her er mer om dette:


PS 2.

Enda mer om dette:


PS 3.

Dette tullet til Nordea vitner om mangel på respekt for kundene, (synes jeg).

Hva om noen skal kjøpe hus, (for eksempel).

Og så får de opp et skjembilde, om at de må taste inn kode fra brev.

(Fordi at Nordea driver med noen helt meningsløse greier.

De sier at man må oppdatere kundeinformasjon.

Men de mener visst verifisere.

Og dette må man absolutt gjøre, før man før tilgang til kontoen sin.

Det jo toppen av idioti.

Må man vel si.

Og det er ikke bare-bare å verifisere kundeinformasjonen heller.

For da blir man bedt om å taste inn en 'goddagmann økseskaft-kode'.

Som man må få tak i, på 'Kafka-vis'.

For å si det sånn).

Og så får noen andre kjøpt huset, (for de med Nordea-konto rakk ikke å by).

Og man kan vel tenke seg tusenvis av lignende eksempler.

(For å si det sånn).

Så dette er tull fra Nordea, (vil jeg si).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 3.

Og helt til slutt, i chatten ovenfor.

Så sier han Nordea-Brian, at man kan logge inn, (for å verifisere kundeinformasjonen), ved hjelp av Bank ID.

Men hvorfor ber de da om kode fra brev, (noe man se i den forrige bloggposten).

(Man kan ikke velge Bank ID.

Når verifisering-innloggings-skjermbildet dukker opp).

Det er jo helt mongo, (må man vel si).

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter