Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 3. desember 2019

Mer fra Norge

På fredag 4. oktober.

Så dro jeg ned til Oslo, på grunn av tannlege-time.

Og jeg handla også, noe mat.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Soft-is på tilbud/kampanje i oktober, (på Narvesen Bekkestua), det må vel sies, å være, noe 'mongo-greier', fra Reitan-gruppen:


PS 2.

Det var fremdeles buss for t-bane, (fra Smestad):


PS 3.

Stemning fra Oslo:


PS 4.

Her er mer om dette:


PS 5.

Løvenbalk med liten 'l', (fra tannlegen), da kan man kanskje lure på, om inntaksgrensen er for lav, på tannlegehøyskolen:


PS 6.

Kiwi Ensjø sin søppelkasse, er ikke satt ordentlig sammen igjen, (etter at de har tømt søpla), så det ser litt lugubert ut, (må man vel si):


PS 7.

Søppel på gulvet, på Rema Ensjø:


PS 8.

Hvis man ser på bildet ovenfor.

Så kan man også se, at det er noe griseri, oppi Rema sin plast-handlevogn.

Så det kan tyde på, at de slurver, med å vaske disse handlevognene.

(Må man vel si).

Enda dette liksom skal være Rema sin testbutikk, (som har samme adresse, som Rema/Gladengen Drift, sitt hovedkontor).

(For å si det sånn).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 9.

Jeg husker også, at Rema-butikken, rett overfor Birkelunden.

(Rema 1000 Thorvald Meyersgate).

Hadde ekle/grisete handlekurver.

For noen år tilbake.

(Dette var etter at jeg flytta tilbake fra Liverpool, høsten 2014.

Og før jeg flytta til Liverpool igjen, sommeren 2017).

Så Rema har muligens litt problemer med, at de er dårlige på renhold.

(For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter