Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 29. februar 2020

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Tuba
Erik Ribsskog 29. februar 2020 kl. 09:12
Til: post@joarskorpsservice.no
Kopi: juridisk
Hei,

som jeg nettopp skrev om til noen 'Gullbrev-folk'.

Så er dette en av kanskje tusen saker.

Og dette stjeler av min tid, som jeg kunne brukt til mer nyttige ting.

Så dere burde kanskje hatt bedre rutiner, som hindret at sånt som dette skjedde.

Det hadde vært artig å visst, hvem denne synderen var.

Så hvis dere kunne prøvd å finne ut hvem det var, som bestiller all
mulig 'dritt', i mitt navn.

Og hvis dere kan opplyse meg, om hvilke nye rutiner, som dere skal ha,
for å hindre at sånt som dette skjer igjen.

Vennligst send dette til en overordnet.

Erik Ribsskog


tor. 20. feb. 2020 kl. 08:11 skrev Joars Korpsservice AS
:
>
> OK.
> Vi er ikke i stand til å skille ut, om meldingen er falsk.
> Men takk for tilbakemelding.
>
> Med vennlig hilsen
> joar
> Joars Korpsservice AS
> 751 67041
>
>
>
>  Tenk på miljøet før du skriver ut denne eposten.
> Denne meldingen er bare ment for mottageren og kan inneholde fortrolige opplysninger eller annen privat informasjon.
> Hvis du mottar denne ved en feil, vær så vennlig å varsle avsenderen og slett meldingen.
>
> -----Opprinnelig melding-----
> Fra: Erik Ribsskog
> Sendt: onsdag 19. februar 2020 18.04
> Til: juridisk
> Kopi: post@joarskorpsservice.no
> Emne: Klage/Fwd: Tuba
>
> Hei,
>
> dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
>
> (Jeg har ikke kontaktet disse).
>
> Vennligst rydd opp!
>
> Med hilsen
>
> Erik Ribsskog
>
> PS.
>
> Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).
>
>
> ---------- Forwarded message ---------
> Fra: Joars Korpsservice AS
> Date: man. 10. feb. 2020 kl. 08:10
> Subject: SV: Tuba
> To:
>
>
> Hei, og takk for henvendelse.
> Skulle gjerne ha noen flere opplysninger ang hvilke tubaer du er interessert i ?
> Merker /modeller/prisklasse?
>
> Med vennlig hilsen
> Joar
> Joars Korpsservice AS
> Joars Musikkservice AS
> 751 67041
>
>
>
>  Tenk på miljøet før du skriver ut denne eposten.
> Denne meldingen er bare ment for mottageren og kan inneholde fortrolige opplysninger eller annen privat informasjon.
> Hvis du mottar denne ved en feil, vær så vennlig å varsle avsenderen og slett meldingen.
>
> -----Opprinnelig melding-----
> Fra: Erik Ribsskog
> Sendt: søndag 9. februar 2020 12.09
> Til: post@joarskorpsservice.no
> Kopi: post@joarsmusikkservice.no
> Emne: Tuba
>
> Hei. Jeg trenger en be-tuba og en se-tuba.
>
> Mvh Erik Ribsskog
>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter