Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 29. februar 2020

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Gullbrev Re: Fwd: Gullbrev Re: Klage/Fwd: Bekreftelse Gullbrev
Erik Ribsskog 29. februar 2020 kl. 09:04
Til: Gullbrev
Kopi: juridisk
Hei,

nå er det vel bare meg i verden, som heter Erik Ribsskog.

Og denne e-post-adressen har jeg hatt, siden 2004.

Så jeg ville nok visst det, hvis noen hadde en nesten lik e-post-adresse.

Så den må dere lenger ut på landet med.

Dere klarer kanskje å finne synderen, som har bestilt noe 'dritt', i mitt navn.

For dette er bare en av tusen lignende saker, (for å si det sånn).

Så jeg skulle gjerne visst hvem det var, som gjorde dette.

Dette tar mye av min tid, (som jeg kunne brukt på mer nyttige ting).

Dere burde kanskje ha bedre rutiner, for å unngå at sånt som dette skjer, (at folk blir heftet på grunn av 'dritt' som de ikke er interessert i).

Så dette må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet.

Erik Ribsskog


tor. 20. feb. 2020 kl. 10:00 skrev Gullbrev :
##- Please type your reply above this line -##
Ditt ærende har blitt oppdatert. For å legge til ytterligere kommentarer, svar på denne mailen.

Ulrika Berg (Customer Service)

Feb 20, 10:00 CET

Hei Erik,

Håper er alt er bra og takk for at du kontakter Gullbrev kundeservice.
Det er vanskelig å si nøyaktig hva som skjedd. Når du bestiller et Gullbrev fra oss, oppgir du for- og etternavn, adresse, telefonnummer og e-post. Hvis du ikke bestilte brevet, skrev noen e-postadressen din i stedet for sin egen. Enten hvis det blir en skrivefeil, har personen en lignende e-post.

Vi sender bare ut et Gullbrev, der du får alt du trenger for å selge gullet ditt til oss. Det er ikke noe du forplikter deg til eller må bruke, så det kommer ikke til å skje nåe i ditt tilfelle.

Vennlig hilsen

Ulrika Berg
Customer Service Coordinator

Erik Ribsskog

Feb 19, 17:58 CET

This is a follow-up to your previous request #39595 "Klage/Fwd: Bekreftelse Gull..."

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ---------
Fra: Gullbrev
Date: man. 10. feb. 2020 kl. 10:24
Subject: Gullbrev Re: Klage/Fwd: Bekreftelse Gullbrev
To: Erik Ribsskog

This email is a service from Customer Service. Delivered by Zendesk | Privacy Policy

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter