Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 2. mars 2020

Kan dette være min stesøster Christell sin 'Svelvik-venninne' Silje With, tro? Hm



PS.

Ove Bakken, er det han tidligere naboen min i Leirfaret, (som mine ungdomsskole-klassekamerater sa om, at hadde sagt: 'Ingenting er bedre enn Gry'), tro:


PS 2.

Skjermbildet i PS-et overfor, er fra DT/BB 17. august 1988.

Og jeg husker at Gry, det skoleåret, (1988/89), kjøpte honnør-billett, på bussen, til Sande/Drammen.

(En gang min lillesøster Pia og jeg, skulle samme vei).

Så Gry skjønte kanskje ikke, at de billettene, var for pensjonister.

Hu blanda kanskje pensjonister og husmødre.

(Noe sånt).

Jeg visste ikke før nå, at hu var gift, med en Bakken.

Gry og Pia satt og skravla litt, på bussen, (til Sande).

Men jeg fikk ikke med meg halvparten.

(For å si det sånn).

Vi satt muligens, helt bakerst i bussen, (hvor flere kunne sitte ved siden av hverandre).

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Jeg prøvde å finne ut, (i gammel grunnbok), om Ove Bakken, var han som min klassekamerater sa om, at bodde, i Leirfaret 1A, men Digitalarkivet har visst slutta med sin automatiske funksjonalitet, (som de skrøyt mye av, for noen år tilbake):


PS 4.

Det kan virke som, at det var Ove Bakken sine foreldre, som kjøpte Leirfaret 1A, (hvor Gry og Ove Bakken, visstnok pulte som f*en, (ifølge mine ungdomsskole-klassekamerater), muligens før Gry ble 'lovlig'):


http://johncons-mirror.blogspot.com/2018/01/jeg-lurer-pa-om-det-var-han-her-som-sa.html

PS 5.

Leirfaret 1A, (der Gry og en Ove Bakken visst stod i som faen).

Den leiligheten har inngang, fra Havnehagen.

Så jeg veit ikke hvem han Ove Bakken er.

(Selv om mine klassekamerat fortalte, at han visstnok var i 30-åra.

Det vil si mer enn dobbelt så gammel som Gry.

Som da gikk i klassen min på ungdomsskolen, (i Svelvik)).

Så det var ikke sånn at Gry pleide å 'reke' rundt i Leirfaret, (selv om hu pulte der).

(På den tida hu gikk på ungdomsskolen).

Leirfaret 1A, har en inngang/oppkjørsel, som går, fra nederst i S-Svingen, (i Havnehagen).

Og jeg gikk aldri oppover i Havnehagen.

(Etter at min yngre stesøster Christell, hadde vært pervers, mot Anne Uglum, (som gikk i hennes parallell-klasse), sin lillesøster, (var det vel muligens), og fått henne til å ta av seg buksa, cirka hundre meter oppafor S-Svingen.

En gang, (våren 1982 vel), da jeg skulle hilse på min 'svoger' Leif Arne Pedersen, (som bodde over veien for Uglum-familien), etter at min lillesøster Pia, (som da nettopp hadde flytta etter meg til Bergeråsen), hadde erklært sin kjærlighet/interesse, for Pedersen).

Jeg ble tvunget til å bo aleine, i Hellinga 7B, (fra våren 1980 til våren 1981).

Og så i Leirfaret 4B, (fra våren 1981 til min lillesøster Pia rømte opp til meg, (fra min far, Haldis, Christell og Jan), en gang skoleåret 1988/89).

Og så måtte Pia og jeg bo, borte hos vår farmor Ågot, på Sand, (på mitt 'gromgutt-sted' Roksvollshøgda), da min far solgte Leirfaret 4B, midt i russe/eksamens-tida mi, (våren 1989).

(For å si det sånn).

Jeg vet ikke hvorfor min naboer i Leirfaret, ikke ringte barnevernet, (for eksempel), om dette.

Men de kjente kanskje min far, (og beskyttet han), da.

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 6.

Pia hadde også en bekjent, som het Terje Bakken, i Drammen.

Han var pønker.

Og Heidi Uglum, fra Svelvik, (en av mine klassekamerater på handel og kontor, på Sande videregående).

Hu fortalte en gang, (utenom sammenhengen liksom), at hu hadde sett en pønker, (muligens Terje Bakken, som vel var den eneste pønkeren i Drammen), inne på en frisørsalong, i Drammen.

Og han pønkeren hadde visst gjort om frisyren sin, mens frisøren var på do, (eller noe lignende).

Ifølge Heidi Uglum.

(Som visst hadde hengepupper, allerede på videregående.

Ifølge min handel og kontor-klassekamerat Snorre Skaug, (som var ordfører-sønn)).

Så sånn var visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 7.

Mora til Ove Bakken, er visst født, i 1940, så Ove Bakken er vel da antagelig født, rundt 1960, (så han er kanskje ti år eldre enn Gry, (så Gry var kanskje 14-15 år og Ove Bakken kanskje 25 år, da disse ble et par)):


PS 8.

Ingebjørg Lindros, (som bodde i Leirfaret 1A, før Gry og kjæresten), kan muligens være i slekt med den canadiske ishockey-spilleren Eric Lindros, (siden at hu er hockey-fan):


https://www.glomdalen.no/sport/89-ar-og-ihuga-hockeysupporter/s/1-57-7217568

PS 9.

Lindros er visst en svensk slekt:


https://sv.wikipedia.org/wiki/Eric_Lindros

PS 10.

Han Ove Bakken er visst bare fire år eldre enn Gry, (så min klassekamerater dramatiserte muligens litt, når det gjaldt aldersforskjellen mellom disse):

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter