Gullbrev Re: Re: Gullbrev Re: Re: Gullbrev Re: Re: Gullbrev Re: Fwd: Gullbrev Re: Klage/Fwd: Bekreftelse Gullbrev
Erik Ribsskog
Til: Gullbrev
Kopi: juridisk
Hei,
nei, hva man skal gjøre med de drittungene.
Dere kunne kanskje fått dere bedre rutiner, sånn at disse drittungene, ikke klarte, å bestille dritt, i andres navn.
Det må da være mulig, å finne ut, hvem som har bestilt dette.
Disse drittungene bestiller alt mulig annet og, så jeg må sitte mange timer hver uke, for å rydde opp etter de.
Erik Ribsskog
tir. 14. apr. 2020 kl. 10:11 skrev Gullbrev
##- Please type your reply above this line -##
Ditt ærende har blitt oppdatert. For å legge til ytterligere kommentarer, svar på denne mailen.
Johanna Andersson (Customer Service)
Apr 14, 10:11 CEST
Hei Erik,
Håper er alt er bra og takk for at du kontakter Gullbrev kundeservice.
Dessverre har vi ikke den informasjonen, men vi vil selvfølgelig høre fra deg om det vises mer informasjon eller om noe i ditt navn blir bestilt fra oss igjen.
Ikke tvil med å kontakte oss igjen, om du skulle ha flere spørsmål anngående våre tjenester, vi er her for å hjelpe deg.
Vi ønsker deg en fin dag videre.
Johanna Andersson
Customer Service Coordinator
Erik Ribsskog
Apr 11, 10:10 CEST
This is a follow-up to your previous request #42511 "Re: Gullbrev Re: Re: Gullbr..."
Hei,
disse jævelungene som bestiller masse dritt i mitt navn.
De bestiller enormt mye, så jeg må bruke mye tid, for å rydde opp.
Så bra hvis dere kan opplyse om hvem disse kjeltringene er.
Erik Ribsskog
tir. 24. mar. 2020 kl. 15:01 skrev Gullbrev
This email is a service from Customer Service. Delivered by Zendesk | Privacy Policy