Bekreftelse på henvendelse til Talkmore kundesenter
Erik Ribsskog
Til: juridisk
Kopi: firmapost@nkom.no
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Talkmore
Date: fre. 12. jun. 2020 kl. 11:33
Subject: Bekreftelse på henvendelse til Talkmore kundesenter
To:
Takk for din henvendelse!
Vi vil svare deg så snart som mulig, vanligvis innen 3-5 virkedager. I travle perioder kan svartiden være noe lengre.
I mellomtiden anbefaler vi deg å sjekke ut de ofte stilte spørsmålene på våre nettsider. Her finner du mange gode svar og forklaringer på vanlige utfordringer kundene våre har: https://talkmore.no/kundesenter
Du finner også mye informasjon om ditt abonnement i Talkmore-appen og på Mine Sider. Her får du blant annet tilgang til alle dine fakturaer samt detaljert oversikt ditt forbruk. Her kan du også endre eier på ditt abonnement, bestille/aktivere SIM-kort, oppdatere kontaktinformasjon og legge til ulike tilleggstjenester.
LOGG PÅ MINE SIDER
Registrert kontaktinformasjon:
Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog
E-post: eribsskog@gmail.com
Mobilnummer: 91587593
Kontaktnummer: 91587593
Din henvendelse:
Nå har jeg bæsjet på gulvet. Vennligst rydd opp!
Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua
Ha en fin dag!
Hilsen
Talkmore Kundesenter