Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 16. juni 2020

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Turtoa in the Steam Game Festival
Erik Ribsskog 16. juni 2020 kl. 16:47
Til: juridisk
Kopi: inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no, Dustin Quasar
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Sillysoft Games
Date: lør. 30. mai 2020 kl. 19:54
Subject: Turtoa in the Steam Game Festival
To:



 
Turtoa: Global Rhythm now has a coming soon page on Steam. We are excited to share more about the game and announce that it will be available for Mac and Windows computers in September 2020. Please click on the "Add to your wishlist" button on the Steam page to join the musical journey!



Turtoa will be part of the Steam Game Festival happening in June! We are planning to offer a playable demo and host 2 live events:

• Turtoa Livestream: Watch the Maestro play some crazy combos! Friday June 12th, 6PM pacific time / 9pm eastern.

• Developer Q&A / Chat: AMA! June 14th, 11AM pacific / 2pm Eastern / 8pm Berlin.



Mac/Windows BETA

We are looking for more Windows and Mac beta testers for Turtoa. You get to help shape and form the game during the development phase, which is pretty cool! Please email us if you're comfortable running BETA software on your Windows/Mac computer.

Let's create good vibrations for the world,
Dustin Quasar Sacks
Sillysoft Games

Change email address / Leave mailing list

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter