Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 13. juni 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Tilbud på Familien til deg som er abonnent på Her og Nå
Erik Ribsskog 13. juni 2020 kl. 19:44
Til: HER OG NÅ
Kopi: juridisk , "Post (Medietilsynet)" , Le Monde diplomatique , PFU Pressens faglige utvalg , Politikk Høyre , "sande.vgs" , Akademikerforbundet , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er ikke riktig bruk av personopplysningsloven, (hvis jeg skulle tippe).

Den er nok ikke ment, å beskytte de kriminelle, i identitetstyveri-saker.

Det var nok ikke det, som våre flinke lovmakere/politikere tenkte på, da de lagde denne loven.

Så her har det stokket seg fælt for dere, må jeg si.

Så her må dere skjerpe dere, og slutte å beskytte de kriminelle.

Vennligst send om dette til en leder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 4. jun. 2020 kl. 07:46 skrev HER OG NÅ :
Hei, og takk for mail.
Er det noen som bestiller ting i ditt navn så må du politianmelde dette, så tar de kontakt med oss og da finner vi IP adressen til den som har bestilt i ditt navn.


Ha en riktig fin dag!


Med vennlig hilsen

Kundeservice


Egmont Publishing AS
0441 Oslo | Besøksadresse: Nydalsveien 12
www.egmontpublishing.no





MinSide  - administrer abonnementet ditt selv. Enkelt og effektiv for deg som kunde.

Her kan du bl.a. enkelt sjekke ditt abonnement, endre leveringsadresse, legge inn ferieadresse/feriestopp, oppdatere kontaktinformasjon, bestille abonnement og få gode tilbud.



Vil du vite mer om våre blader eller trenger et gavetips, gå inn på www.bladkiosken.no

Klikk for mer inspirasjon www.klikk.no










--------- Opprinnelig melding ---------

Til: "HER OG NÅ"

Dato: 01.06.2020

Fra: "Erik Ribsskog"

Emne: Re: Re: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Tilbud på Familien til deg som er abonnent på Her og Nå





Hei,



dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.



(For jeg har ikke kontaktet dere).



Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å

foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre

'Hvermansen-folk', i fremtida.



Med hilsen



Erik Ribsskog





man. 18. mai 2020 kl. 10:42 skrev HER OG NÅ :



> Hei, og takk for mail.

>

> Du skal ikke betale noe, alt er slettet her.

>

> Det er stopper etter nr 19 og giroen er slettet. Den kan du kaste.

>

> Ha en riktig fin dag!

>

>

>

> Med vennlig hilsen

>

> Kundeservice

>

> Linn Moen

>

> Egmont Publishing AS

> 0441 Oslo | Besøksadresse: Nydalsveien 12

> www.egmontpublishing.no

>

>

>

>

> MinSide - administrer abonnementet ditt

> selv. Enkelt og effektiv for deg som kunde.

>

> Her kan du bl.a. enkelt sjekke ditt abonnement, endre

> leveringsadresse, legge inn ferieadresse/feriestopp, oppdatere

> kontaktinformasjon, bestille abonnement og få gode tilbud.

>

>

>

> Vil du vite mer om våre blader eller trenger et gavetips, gå inn på

> www.bladkiosken.no

>

> Klikk for mer inspirasjon www.klikk.no

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

> --------- Opprinnelig melding ---------

>

> Til: "HER OG NÅ"

>

> Dato: 16.05.2020

>

> Fra: "Erik Ribsskog"

>

> Emne: Re: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Tilbud på Familien til deg som er

> abonnent på Her og Nå

>

>

>

>

>

> Hei,

>

>

>

> dette er noe dritt jeg ikke har bestilt.

>

>

>

> Så da skal jeg ikke betale for noen som helst periode, (mener jeg).

>

>

>

> Jeg ønsker også at dere ut hvem disse køddene er, som har bestilt denne

>

> dritten, i mitt navn.

>

>

>

> Og jeg ønsker også å vite, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at

>

> lignende ting skjer, med andre kunder.

>

>

>

> Det er ingen som skriver navnet sitt, på mailen deres.

>

>

>

> Det virker litt rart, (må jeg si).

>

>

>

> Kanskje en leder burde se på dette.

>

>

>

> Skjerpings!

>

>

>

> Erik Ribsskog

>

>

>

>

>

> tor. 7. mai 2020 kl. 07:10 skrev HER OG NÅ :

>

>

>

> > Hei, ERIK RIBSSKOG.

>

> >

>

> > Ditt abonnement er nå stoppet etter Her og Nå nr. 2020-19. Du kan se bort

>

> > fra faktura for neste periode.

>

> >

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Ha en fin dag.

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Med vennlig hilsen

>

> > Kundeservice

>

> > Egmont Publishing AS

>

> > P o Box 4980, Nydalen | 0441 Oslo

>

> > Besøksadresse: Nydalsveien 12

>

> > www.egmontpublishing. no

>

> > 0441 Oslo

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > MinSide - administrer abonnementet ditt

>

> > selv. Enkelt og effektiv for deg som kunde.

>

> >

>

> > Her kan du bl.a. enkelt sjekke ditt abonnement, endre

>

> > leveringsadresse, legge inn ferieadresse/feriestopp, oppdatere

>

> > kontaktinformasjon, bestille abonnement og få gode tilbud

>

> >

>

> >

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Vil du vite mer om våre blader eller trenger et gavetips, gå inn på

>

> > www.bladkiosken.no

>

> >

>

> > Klikk for mer inspirasjon www.klikk.no

>

> >

>

> >

>

> >

>

> >

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > --------- Opprinnelig melding ---------

>

> >

>

> > Til: "HER OG NÅ"

>

> >

>

> > Dato: 06.05.2020

>

> >

>

> > Fra: "Erik Ribsskog"

>

> >

>

> > Emne: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Tilbud på Familien til deg som er

>

> > abonnent på Her og Nå

>

> >

>

> >

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Hei,

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > da jeg gikk ut døra, for å handle mat, i dag.

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Så lå det et ukeblad og en avis, utafor døra mi.

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Og jeg har ikke bestilt hverken avis eller ukeblad.

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > (Noe jeg har opplyst dere om tidligere.

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Noe man kan se i de tidligere e-postene).

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Så hva skal dette bety lurer jeg.

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Jeg leser bare ukebladet, (og da helst Illustrert Vitenskap), når jeg er

>

> >

>

> > hos tannlegen.

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Dere må slutte å levere 'glatt dasspapir', på døra mi.

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Det vil jeg ikke ha.

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > (Jeg bruker heller vanlig dasspapir).

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Jeg ønsker også, at dere informerer meg om, hvem som har bestilt, denne

>

> >

>

> > dritten, i mitt navn.

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Dere må få dere bedre rutiner, sånn at ikke jævelunger kan hefte meg, og

>

> >

>

> > kaste bort min dyrbare tid, på grunn av deres inkompetanse.

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Skjerpings!

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Erik Ribsskog

>

> >

>

> >

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > ---------- Forwarded message ---------

>

> >

>

> > Fra: Erik Ribsskog

>

> >

>

> > Date: søn. 3. mai 2020 kl. 09:23

>

> >

>

> > Subject: Re: Klage/Fwd: Tilbud på Familien til deg som er abonnent på Her

>

> >

>

> > og Nå

>

> >

>

> > To: HER OG NÅ

>

> >

>

> > Cc: juridisk , Post (Medietilsynet) <

>

> >

>

> > post@medietilsynet.no>

>

> >

>

> >

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Hei,

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > (For jeg har ikke kontaktet dere).

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å

>

> >

>

> > foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre

>

> >

>

> > 'Hvermansen-folk', i fremtida.

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Med hilsen

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Erik Ribsskog

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > PS.

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Jeg har ikke bestilt noe Her og Nå.

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Så jeg vil ikke ha noe dritt fra dere, i postkassa.

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Men jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem som bestiller, sånne

>

> >

>

> > sladre-blader osv., i mitt navn.

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Skjerpings!

>

> >

>

> >

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > fre. 24. apr. 2020 kl. 06:18 skrev HER OG NÅ :

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > > Hei, og takk for mail.

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > Har du ikke bestilt Her og Nå ? Ønsker du og stoppe abonnementet ?

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > Ha en riktig fin dag!

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > Med vennlig hilsen

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > Kundeservice

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > Egmont Publishing AS

>

> >

>

> > > 0441 Oslo | Besøksadresse: Nydalsveien 12

>

> >

>

> > > www.egmontpublishing.no

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > MinSide - administrer abonnementet ditt

>

> >

>

> > > selv. Enkelt og effektiv for deg som kunde.

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > Her kan du bl.a. enkelt sjekke ditt abonnement, endre

>

> >

>

> > > leveringsadresse, legge inn ferieadresse/feriestopp, oppdatere

>

> >

>

> > > kontaktinformasjon, bestille abonnement og få gode tilbud.

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > Vil du vite mer om våre blader eller trenger et gavetips, gå inn på

>

> >

>

> > > www.bladkiosken.no

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > Klikk for mer inspirasjon www.klikk.no

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > --------- Opprinnelig melding ---------

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > Til: "juridisk"

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > Dato: 23.04.2020

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > Fra: "Erik Ribsskog"

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > Emne: Klage/Fwd: Tilbud på Familien til deg som er abonnent på Her og

> Nå

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > Hei,

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > (Jeg har ikke kontaktet disse).

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > Vennligst rydd opp!

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > Med hilsen

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > Erik Ribsskog

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > PS.

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det

>

> >

>

> > > ikke

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > jeg).

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > ---------- Forwarded message ---------

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > Fra: Her og Nå

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > Date: tir. 21. apr. 2020 kl. 09:34

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > Subject: Tilbud på Familien til deg som er abonnent på Her og Nå

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > To:

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > 13 nr + 2 Boblen-vaser - KUN 298*

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > <#m_7466921417841895143_>

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > Kjære Her og Nå-abonnent!

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > Nå får du 13 utgaver av Familien og en lekker strikkeveske med hele 5

>

> > sett

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > pinner i gave for bare kr 298*! Velkommen som leser!

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > ABONNER PÅ FAMILIEN HER!

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > *Porto kr 29,-

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > Abonnementet løper til du sier opp. Du kan si opp når du vil.

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > Etter introduksjonstilbudet vil faktura for neste periode være kun

> 348,-

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > for 13 utgaver.

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > <#m_7466921417841895143_>

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > Les e-posten i nettleser

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > Kontakt oss: abo-herogna@egmont.com

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > Egmont Publishing AS, 0441 Oslo | Tlf: 22 58 59 00 | Min Side

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > Du mottar denne e-posten fordi du er kunde hos Egmont Publishing. Les

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > hvordan vi behandler dine personopplysninger i våre retningslinjer for

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > personvern.

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > Ønsker du ikke e-post fra Egmont, meld deg av her

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > .

>

> >

>

> > >

>

> >

>

> > > Du vil da kun motta viktig informasjon om ditt kundeforhold.

>

> >

>

> > >

>

> >

>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter