Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 26. juli 2020

Jeg trodde ikke at det fantes noen andre Løvenbalk-folk i landet enn meg. Hm



PS.

Det var jo sånn, at jeg søkte Skatt Sør, (onkel Martin overtalte meg til å endre adressen min til Kvelde/Larvik, i 2005), for cirka ti år siden.

Om å bruke Løvenbalk som mellomnavn.

Men jeg har ikke fått noe svar enda.

(Selv om jeg har purret mange ganger.

Og jeg har vel også klaget til Sivilombudsmannen.

For å si det sånn).

Og selv om det står Løvenbalk i passet mitt, osv.

Men jeg har ikke begynt å bruke det navnet selv enda.

For jeg venter på svaret fra myndighetene, da.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

De fleste av søk-treffene overfor.

De er jo om Jesper Løvenbalk Hansen, (som skriver for Klassekampen).

Men det er vel en danske, (som får oversatt sine artikler, til norsk, av en eller annen).

Men han oppe i Nord-Norge.

Han har et veldig norsk navn, (må man vel si).

Så hvorfor han også heter Løvenbalk.

Det kan man kanskje lure på.

For når det gjelder norske statsborgere.

Så er visst et navn beskyttet, hvis det er færre enn 200, som bruker det.

Og det gjelder vel også mellomnavn.

(Skulle man vel tro).

Så sånn er vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter