Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 22. juli 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
[Forespørsel mottatt] Dette er en oppfølging til den forrige forespørselen din, #380045 "Dette er en oppfølging til ..." Re: [Platekompaniet] ang: Dette er en oppfølgin...
Erik Ribsskog 22. juli 2020 kl. 06:41
Til: kundeservice@platekompaniet.no
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "post@inkassoklagenemnda.no" , press@klarna.com
Hei,

dette er ikke riktig bruk av personopplysningsloven, (hvis jeg skulle tippe).

Den er nok ikke ment, å beskytte de kriminelle, i identitetstyveri-saker.

Det var nok ikke det, som våre flinke lovmakere/politikere tenkte på, da de lagde denne loven.

Så her har det stokket seg fælt for dere, må jeg si.

Så her må dere skjerpe dere, og slutte å beskytte de kriminelle.

Vennligst send om dette til en leder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 15. jul. 2020 kl. 15:15 skrev :
Takk for din henvendelse.
Saken din (385805) er oppdatert. Hvis du vil legge til flere kommentarer, kan du svare på denne e-posten.


Kundeservice, 15. jul. 2020, 15:15 CEST:
Hei Erik,

identitetstyveri er en politisak, så dette må du anmelde til politiet.

Vi kan ikke gi ut detaljer om datatrafikk eller logger uten at politiet blir koblet på.

Det er selvsagt trist og leit at du har blitt utsatt for dette, men vi må ha pålegg fra politiet før vi kan gi ut noe data her.

Lykke til videre med saken, og håper du får fakket de skyldige i samarbeid med politiet.


Med vennlig hilsen

Kundeservice - Platekompaniet.no
Platekompaniet AS
Akersbakken 10
0172 OSLO

www.platekompaniet.no


Erik Løvenbalk Ribsskog, 14. jul. 2020, 19:45 CEST:
Dette er en oppfølging til den forrige forespørselen din, #380045 "Dette er en oppfølging til ..."

Re: [Platekompaniet] ang: Dette er en oppfølging til den forrige forespørselen din, #377788 "Dette er en oppfølging til ..." Re: Request #377788: Er du fornøyd med hjelpen ...: Hei,

dette virker om hemmelighets-kremmeri, at dere ikke vil si dette.

Det skal være åpenhet i samfunnet, (har jeg lest).

Vi har da ikke politi-stat.

Det er litt kjedelig for meg, å gjenta meg selv, men dere bruker visst her personopplysningsloven, for å beskytte de kriminelle, i en identitetstyveri-sak.

Og da er dere brødhuer, (mistenker jeg).

Så dette må jeg klage på.

Vennligst send om dette til en overordnet.

Dere oppgir jo ikke navn engang, i deres mailer.

Men jeg ser at mailene deres kommer fra kundeservice-avdelingen.

Så det er kanskje bedre å sende dette til administrerende direktør, (for eksempel).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

fre. 12. jun. 2020 kl. 14:09 skrev :

[09XZ4R-VEY5]

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter