Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 4. august 2020

Jeg fikk et brev fra Digitaliseringsdirektoratet



PS.

Det stod en sånn 'QR-aktig' kode, på siden, av brevet overfor.

Og jeg gadd ikke å knote med smart-telefonen.

Så jeg lasta ned et program, på PC-en.

Og så prøvde jeg å lese 'Difi-koden' fra en fil.

Men det funka ikke.

Men jeg fikk til å lage en QR-kode.

Og den koden til Difi/Digitaliseringsdirektoratet, ser ikke nøyaktig ut som, en QR-kode.

(Selv om de ligner.

For QR-koder har noen store firkanter i tre av hjørnene.

Noe Difi-koden ikke hadde.

For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

PS 3.

Det er mulig, at koden overfor, ville ha vært bedre, hvis den hadde hatt, en ordentlig link, (og ikke bare tekst).

Men jeg lasta ned en QR-scanner til mobilen.

Og den linker videre til et nettsøk.

Og da finner det nettsøket bloggen.

Men det er mulig å få de kodene, til å vise linker osv. og.

Men det får jeg heller finne ut mer om seinere, eventuelt.

(Det er sikkert morsomt, å sette sånne koder, overalt på nettstedet sitt, osv.

Men da skal det vel helst være en grunn til det.

Og ikke bare for moro skyld, liksom.

For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter