Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 18. september 2020

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Your message to garrobe_8 was blocked, because it wasn't sent from your registered email address.

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 18. september 2020 kl. 20:21

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: ebay@ebay.com, spoof@ebay.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: eBay member communication failure notice <failurenotice@members.ebay.com>

Date: fre. 18. sep. 2020 kl. 20:02

Subject: Your message to garrobe_8 was blocked, because it wasn't sent from your registered email address.

To: <eribsskog+extremelyhomosexual@gmail.com>



eBay eBay sent this message to Erika Sutreanon Ribsskog (erikasuribs_0).

Your registered name is included to show this message originated from eBay. Learn more.

Don't get blocked next time. Send your messages from a registered eBay email address

Hi erikasuribs_0,


Oops. We weren't able to send your message to garrobe_8, because the email address you used to send this message, eribsskog@gmail.com, isn't linked to your eBay account.


To keep eBay safe, we need you to send messages from a registered eBay email address. This will prevent your messages from being blocked in the future. This is easy enough to fix, just do one of the following:

Set up eribsskog@gmail.com as an additional email address for sending messages. To do this:

In My eBay, click the "Account" tab and then click "Communication Preferences" in the drop-down menu.

In the section titled "Delivery Options", click the "Show" link next to "Notification Delivery Format".

Enter the same email address to send member-to-member messages.

Click Save.

Change your registered eBay email address to eribsskog@gmail.com. Go to http://pages.ebay.com/help/account/updating-registration-information.html to learn how.

Send your messages from eribsskog+extremelyhomosexual@gmail.com. This is the email address you already have registered with eBay.

For assistance, you can contact eBay Customer Support at: http://pages.ebay.com/help/contact_us/_base/index_selection.html


Thanks,

eBay

Add additional email addresses



Email reference id: [#c52ccea75e9348d18530a6adad008b20#]


Learn More to protect yourself from spoof (fake) emails.


Another eBay member sent this email to your email address through the eBay platform. eBay takes no liability for the sending of this email or its content.


Visit our Privacy Notice and User Agreement if you have any questions.


You can report this message as unsolicited (spam/spoof) email.


Copyright © 2020 eBay Inc. All Rights Reserved. Designated trademarks and brands are the property of their respective owners. eBay and the eBay logo are trademarks of eBay Inc. eBay Inc. is located at 2145 Hamilton Avenue, San Jose, CA 95125.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter