Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 9. september 2020

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Ordre #200169004 er kansellert
Erik Ribsskog 9. september 2020 kl. 10:55
Til: Maxbo kundeservice
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

jeg fikk svar, fra din kollega Robbi, om den samme saken, på 24. juli.

(Ser det ut som her).

Det er ikke jeg som har bestilt betong.

Det er noen jævler/kødder som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, fra firmaer med dårlige rutiner.

Maxbo er vel eiet av Løvenskjold-slekten.

Jeg var i samme tropp, som en Løvenskjold, (muligens Thomas Løvenskjold), under førstegangstjenesten.

Og vi spleisa på en pizza, på Peppes, under dimmefesten, (husker jeg).

(Det var egentlig ikke fordi at Løvenskjold og jeg, var så gode kamerater.

Men alle de andre på dimmefesten, var i 'par', liksom.

Og så var det bare Løvenskjold og jeg, som ikke hadde noen, å spleise på pizza med.

Og Løvenskjold skulle absolutt ha oliven, på pizzaen, husker jeg, (så han er kanskje litt sydlandsk).

Dette var i juni 1993.

Noe sånt).

Så det er kanskje han Løvenskjold, (som hadde stillingen miter-mann, eller om det het 12/7-ener), som tuller.

Så du får be han om å skjerpe seg.

Så om dere kan finne ut hvem som bestiller disse varene, i mitt navn.

Og om dere kan informere meg om hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen, med meg eller andre borgere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 24. aug. 2020 kl. 15:28 skrev Maxbo kundeservice :
Hei Erik!

Takk for din henvendelse.

Jeg er usikker på om jeg forstår henvendelsen din rett.
Er det slik at du selv ikke har reservert denne varen hos oss?

Ordren din er kansellert hos oss da den ikke ble hentet og det foreligger ikke kostnader ved dette.

Hører fra deg om det skulle være noe annet.

Ha en flott dag!



--
Med vennlig hilsen





Kristin

Kundekonsulent, Maxbo Kundeservice

Løvenskiold Handel AS

Trondheimsveien 30, 2013 Skjetten



Telefon:   06292

_________________________________________

www.maxbo.no  www.maxboproff.no

www.lovenskiold.no

Maxbo

Saksnummer: 1K56FN



2020-08-23 15:44 GMT+02:00 Maxbo Kundeservice :

Takk for at du kontakter oss!

På grunn av stor pågang kan det oppleves noe lenger svartid.

Vi svarer på din henvendelse så fort vi kan i vår åpningstid som er 8-18.
Er det noe som haster kan du ringe oss på 06292.

Kanskje du finner svar på ditt spørsmål på våre tjenestesider: https://www.maxbo.no/servicetjenester
Ditt saksnummer hos oss er 1K56FN. Oppgi dette om du trenger å ta kontakt med oss angående henvendelsen.

Ønsker deg en fin dag videre.
Med vennlig hilsen Maxbo Kundeservice


2020-08-23 14:44 GMT+01:00 Erik Ribsskog :


Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Maxbo
Date: fre. 24. jul. 2020 kl. 17:40
Subject: Ordre #200169004 er kansellert
To: < eribsskog@gmail.com>


Maxbo
Hei Erik Løvenbalk Ribsskog
Din bestillingen er dessverre kansellert. Grunnen til dette kan være at du ikke har hentet ut dine varer eller at varen ikke lenger er tilgjenglig.

Ordresammendrag
Hentenummer: 27587874
Ordrenummer: 200169004
Bestillingsdato: 15.07.2020
Betaling: Betales ved vareutlevering i butikk
Leveringsmåte: Klikk & hent
Status: Kansellert
Solgt til
Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog
E-post: eribsskog@gmail.com
Telefonnummer: 48621954
Klikk & hent
Varehus: Maxbo Ålesund
Adresse: Nedre Strandgate 38 Se Kart
Postnummer- og sted: 6005 Ålesund
 
Har du spørsmål? Kontakt oss her
Produkter
Produkt Pris pr. enhet Antall Total Pris
Maxbo Tørrbetong B20 25kg Maxbo Tørrbetong B20 25kg
Artikkelnummer: 2861640
Nobb-nummer: 52878280
59,- 10 590,-
Bestillingsverdi 590,-
Fraktomkostninger 0,-
Totalsum 590,-
Herav MVA 118,-
MAXBO  |  www.maxbo.no  |  Kontakt vår kundeservice ved spørsmål   |  Org.nr. 980079872

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter