Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 29. oktober 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Re: DS20200830042 Annet

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. oktober 2020 kl. 01:57

Til: Domeneshop <kundeservice@domeneshop.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, firmapost@nkom.no, post <post@finkn.no>

Hei,


nå har jeg bedt dere om å sende dette, til en overordnet.


Hva er det som er så vanskelig, å forstå, med det?


Dette virker som noe fæl kveming, må jeg si.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



søn. 4. okt. 2020 kl. 22:40 skrev Domeneshop <kundeservice@domeneshop.no>:

Hei


Kan du være så vennlig å forklare hva denne saken gjelder?




Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:

> Hei,

>

> nå har jeg bedt dere, om å sende dette, til en overordnet.

>

> Det kan jeg ikke se at dere har gjort.

>

> Så da må jeg si, at dere har noen fæle nykter, når dere nekter å gjøre

> dette.

>

> Det må jeg klage på.

>

> Skjerpings!

>

> Erik Ribsskog

>

>

> man. 7. sep. 2020 kl. 12:04 skrev Domeneshop <kundeservice@domeneshop.no>:

>

> > Hei

> >

> > For at vi skal kunne hjelpe deg, så må du forklare hva dette dreier seg om.

> >

> > Du har ikke sendt med noen detaljer om hva denne saken gjelder eller hva

> > det er du ønsker hjelp til.

> >

> >

> > Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:

> > > Hei,

> > >

> > > her har dere tatt bort min dato.

> > >

> > > Og dere har også fjernet mail-historie.

> > >

> > > Så det virker som at dere går inn for å lage helvete.

> > >

> > > (Hadde jeg nær sagt).

> > >

> > > Så om du kan sende dette opp, til en leder/overordnet.

> > >

> > > Skjerpings!

> > >

> > > Erik Ribsskog

> > >

> > >

> > > man. 31. aug. 2020 kl. 09:48 skrev Domeneshop <

> > kundeservice@domeneshop.no>:

> > >

> > > > Hei,

> > > >

> > > > Hva er det vi kan hjelpe med?

> > > >

> > > > Vi kan ikke se hva du tenker på med trakassering?

> > > >

> > > > Kan du vennligst sende litt mer informasjon. så kan vi få sett på

> > saken.

> > > >

> > > > Med vennlig hilsen

> > > > Herman

> > > > --

> > > > kundeservice@domeneshop.no

> > > > http://www.domeneshop.no/

> > > > tel: (+47) 22943333

> > > >

> > > >

> > > >

> > > >

> > > >

> > > >

> > > >

> > > >

> > > > eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>:

> > > > > Hei,

> > > > >

> > > > > dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det

> > som).

> > > > >

> > > > > (Jeg har ikke kontaktet disse).

> > > > >

> > > > > Vennligst rydd opp!

> > > > >

> > > > > Med hilsen

> > > > >

> > > > > Erik Ribsskog

> > > > >

> > > > > PS.

> > > > >

> > > > > Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at

> > det

> > > > ikke virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

> > jeg).

> > >

> >

> >

> > Med vennlig hilsen

> > Domeneshop

> > --

> > kundeservice@domeneshop.no

> > http://www.domeneshop.no/

> > tel: (+47) 22943333

>



Med vennlig hilsen

Dag

--

kundeservice@domeneshop.no

http://www.domeneshop.no/

tel: (+47) 22943333

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter