Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 29. oktober 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

RE: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse for #1782044

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. oktober 2020 kl. 02:48

Til: DONALD DUCK <abo-donaldduck@egmont.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


det tror jeg må være feil bruk av personopplysningsloven, (at dere bruker den for å beskytte de kriminelle i identitetstyveri-saker).


Så jeg ønsker at dere sender dette, til en overordnet.


Dere kan også for eksempel begynne med forhåndsbetaling.


Jeg tror det er svært få, som gidder å bruke, noe sånt som tusen kroner, (som vel et Donald-abonnement koster), for å trolle en person.


Så det ville ha fikset problemet, tror jeg.


Så at dere ikke klarer å tenke så langt selv.


Det synes jeg, at høres rart ut.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 5. okt. 2020 kl. 08:27 skrev DONALD DUCK <abo-donaldduck@egmont.com>:

Hei, 

Pga personvern og GDPR regler kan IP adresse kun gis til politiet. Dine personopplysninger er slettet hos oss og det er registrert at du er blitt utsatt for falske bestillinger.


Vi beklager igjen problemene dette har skapt for deg. 

Dette er dessverre en av baksidene ved nettbestillinger, men heldigvis blir systemer for å unngå dette stadig bedre.


Vi bekrefter at abonnementet  er stoppet og faktura slette. et vil komme blader i fra uke 41-46, behold bladene eller gi de til noen du tror kan ha glede av.





Ha en riktig fin dag!

 


Med vennlig hilsen


Kundeservice



Egmont Publishing AS

0441 Oslo | Besøksadresse: Nydalsveien 12

www.egmontpublishing.no




 


MinSide  - administrer abonnementet ditt selv. Enkelt og effektiv for deg som kunde.


Her kan du bl.a. enkelt sjekke ditt abonnement, endre leveringsadresse, legge inn ferieadresse/feriestopp, oppdatere kontaktinformasjon, bestille abonnement og få gode tilbud.




Vil du vite mer om våre blader eller trenger et gavetips, gå inn på www.bladkiosken.no


Klikk for mer inspirasjon www.klikk.no


 



 


 


 


--------- Opprinnelig melding ---------


Til: "juridisk" <juridisk@datatilsynet.no>


Dato: 03.10.2020


Fra: "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com>


Emne: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse for #1782044


 


 


Hei,


 


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


 


(Jeg har ikke kontaktet disse).


 


Vennligst rydd opp!


 


Med hilsen


 


Erik Ribsskog


 


PS.


 


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke


virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes


jeg).


 


 


---------- Forwarded message ---------


Fra: Bladkiosken


Date: lør. 3. okt. 2020 kl. 02:17


Subject: Ordrebekreftelse for #1782044


To:


 


 


 


*Ordrebekreftelse for #1782044* 03.10.2020 02:17


 


 


*Hei Erik Løvenbalk,*


 


Kvakk for din bestilling av Donald Duck abonnement.


 


 


 


Følg Donald Duck & Co på Instagram


 


Følg Donald Duck & Co på Facebook


 


 


 


Spørsmål til din bestilling kan rettes til vårt kundesenter på telefon 22


58 51 00.


 


 


*52 nr av Donald Duck + Ikke la Donald-bladene dine ligge og flyte, men


samle dem i solide permer! Verdi 199,-* 1099,- x1 *1099,-*


Delsum 1099,-


Frakt 49,-


Herav mva 9,80


* Å betale * *1148,-*


Faktura for abonnementet kommer sammen med et av de første tre bladene. Har


du e-faktura kommer fakturaen direkte i din nettbank.


Dersom du har bestilt et tilbud med velkomstgave vil denne bli sendt


separat, og du vil vanligvis motta den i løpet av 2-4 uker.


 


*Fakturaadresse*


 


 


Erik Løvenbalk Ribsskog


(Sensurert av johncons-blogg)


(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua


*Leveringsadresse*


 


 


Erik Løvenbalk Ribsskog


(Sensurert av johncons-blogg)


(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua


 


*Min side* *Kontakt oss*


© Egmont Publishing

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter