Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 7. november 2020

Jeg sendte en e-post Talkmore

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Re: [#604865] Mobilt bredbånd

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. november 2020 kl. 07:42

Til: Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>

Kopi: Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>, firmapost@nkom.no

Hei,


du sa på chatten at du skulle fikse det at dere hadde fakturert meg 49 kroner for mye.


(Jeg betalte for 100 GB i oktober.


Men dere ga meg bare en kvote på 66 GB.


Og så fakturerte dere meg 49 kroner, for å bruke 67 GB, (i oktober).


Noe jeg fikk tekstmelding om, i slutten av oktober).


Du sa på chatten at du skulle endre fakturaen på slutten av dagen.


Det er også noen som har bestilt et mobilabonnement i mitt navn, hos dere.


Og det var sånn, sist jeg var i Oslo, (en regnværsdag, i slutten av oktober), at en med Talkmore-uniform, trakasserte meg i Karl Johan, (han var vel på sykkel, og meg gjennomsiktig regntøy).


Hvorfor står dere midt i gågata, og ikke på Egertorget eller Jernbanetorget, (sånn at man kan gå rundt deres selgere).


Noen selgere på Jernbanetorget skjønte at jeg ikke likte selgere, (jeg har hatt markedsføring både på videregående og høyskole, og kan Maslow til fingerspissene, må jeg nesten si, så jeg ser ikke på meg selv, som en vanlig forbruker/sau, for å si det sånn)).


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Jeg liker heller ikke, at du bruker fornavnet mitt, i hilsenen, på overkameratslig vis.


Hva er galt med bare: 'Hei'.


Vennligst send dette til en overordnet.



tor. 5. nov. 2020 kl. 11:17 skrev Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>:

Hei Erik, viser til hyggelig samtale på chat.


Jeg sendte det videre og fikk ganske fort svar på at dette er en ny kjent feil vi jobber med å rette. Vår tekniske avdeling skal ha tildelt 50GB i rollover til deg på ditt mobile bredbånd (580002164439) allerede.


Vennligst sjekk mine sider og kom tilbake til meg om det er noe som mangler.




Ha en fin dag!


Med vennlig hilsen

Martin

Talkmore kundesenter


image

https://www.facebook.com/talkmore.nohttps://twitter.com/Talkmore_KShttps://www.instagram.com/talkmore_no/http://www.mynewsdesk.com/no/talkmore

Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter

image

Verv en venn til Talkmore og få 2 månedsavgifter gratis - talkmore.no/verving


On Thu, 5 Nov ved 11:16 AM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:

-

604865:53240

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter