Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 7. november 2020

Mer fra Bekkestua

På fredag 2. oktober, så gikk jeg, til Meny Bekkestua, for å handle mat.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Utafor Bekkestua Handelshus, så sendte jeg tilbake 'troll-post', til møkka-firmaene:

IMG_20201002_213347 rotert

PS 2.

Billig softis i oktober, hva skal det bety:

IMG_20201002_213413 rotert

PS 3.

Softis er jo en sesong-vare, (vil jeg si).

En sommer-vare.

Det kan nesten se ut som, at Narvesen har funnet fram, en plakat, fra 80-tallet, (da softis muligens kosta femten kroner).

(Noe sånt).

Så dette må man vel nesten si, at er, noe slags tull.

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Det er forresten sånn, at priser i Norge, (jeg har laget en del plakater, i min tid, som Rimi-leder, (noe jeg jobba som fra 1994 til 2004)), de skrives vel, som 15,- (med komma og bindestrek), ifølge norsk standard, (eller hva man skal kalle det).

15.- (punktum og bindestrek) er muligens sånn de skriver det, i Sverige.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Danskene bruker fortsatt komma (og bindestrek):

komme og bindestrek i danmark 2

https://dhblad.dk/kvickly-tilbud-skal-give-kunderne-vaerdi-i-hverdagen-28/08-2017

PS 6.

Oslos billigste softis, kosta visst 35 kroner, for noen år tilbake:

klarte ikke å finne så billig softis

https://www.nettavisen.no/livsstil/ispriser-nar-blir-softisen-for-dyr/3423356404.html

PS 7.

Label-listen, fra dagen før, var fortsatt ikke satt på plass:

IMG_20201002_214012 rotert

PS 8.

Mer om denne handleturen:

IMG_20201002_221344 rotert

PS 9.

Enda mer om denne handleturen:

IMG_20201002_220322 rotert

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter