Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 4. november 2020

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Latest: How to craft a great CV, plus your exclusive discount to AI Tech North 2020

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. november 2020 kl. 00:53

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: janie@theyorkshiremafia.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Janie Gonsalez <janie@theyorkshiremafia.com>

Date: tor. 8. okt. 2020 kl. 11:49

Subject: Latest: How to craft a great CV, plus your exclusive discount to AI Tech North 2020

To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>



No images? Click here




Last week we announced a new blog series where we'll be sharing our top tips for jobseekers, including how to craft a great CV, how to prepare for interview, how to interview, and much more!


I'm pleased to share the first instalment in this series: 'Your guide to writing a perfect CV', with advice and insights from The Yorkshire Mafia team and our members.


"Here at The Yorkshire Mafia we believe that a well-structured, concisely written document will help the candidate shine through much more than any brightly-coloured background, landscaped layout, or a third person novel CV. So, our starting point in providing insightful tips from our team and our members is - Do not try to be too fancy!"


Read the full article on how to craft a great CV here.


 



As proud partners of AI Tech North 2020 we are pleased to announce the release of the schedule!


View the schedule here: https://live.eventtia.com/en/aitechnorth2020/Schedule


Two days of AI experts delivering keynotes… and you can watch it all from your sofa! 


A sample of the talks include:


• 'Begin your AI journey'


• 'Better analytics skills today, AI tomorrow'


• 'Reality in Virtual Reality'


• 'ML - Prototype or production?'


Can’t make all of the summit? No problem, your ticket also gets you 6 months access to all the sessions! 


Join thousands of executives, experts, innovators, and learners to understand, inspire and shape the future of AI technology.   


Purchase your tickets at https://www.aitechnorth.uk/ai-tech-north-2020 and use code AITNMAFIA for 40% off! 


The event is spread across some amazing themes: Digital Transformation, AI Strategy & Ethics, Healthcare and Advanced Manufacturing to name just a few! 


 


 



 


 


 

 


 



 

 



 


 

Twitter LinkedIn Website

Yorkshire Mafia, 1 Brewery Place, Leeds LS10 1NE

  Share 

  Tweet 

  Share 

  Forward 

Preferences  |  Unsubscribe

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter