Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 28. desember 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Re: Klage/Fwd: Siste nytt fra LO

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 28. desember 2020 kl. 16:07

Til: Magne Svendsen <Magne.Svendsen@lo.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, LO Postkasse LO <arkiv@lo.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, LO <LO@communicatoremail.com>, trine.holden@lo.no

Hei,


dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.


(For jeg har ikke kontaktet dere).


Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.


Med hilsen


Erik Ribsskog



man. 16. nov. 2020 kl. 10:36 skrev Magne Svendsen <Magne.Svendsen@lo.no>:

Hei, beklager hvis du har kommet på vår mailingliste uten at du selv har ønsket det.


Jeg har vært inne og slettet  epostadressen din i registreret.


Bekllager de ulempene dette har medført for deg.


mvh.

Magne Svendsen

Nettredaktør


From: Trine Holden <trine.holden@lo.no>

Sent: Monday, November 16, 2020 9:41 AM

To: Magne Svendsen <Magne.Svendsen@lo.no>

Subject: VS: Klage/Fwd: Siste nytt fra LO

 

 


Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Sendt: lørdag 14. november 2020 01:17

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: LO <LO@communicatoremail.com>; LO Postkasse LO <arkiv@lo.no>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>; Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>; Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>

Emne: Klage/Fwd: Siste nytt fra LO


 


Hei,


 


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


 


(Jeg har ikke kontaktet disse).


 


Vennligst rydd opp!


 


Med hilsen


 


Erik Ribsskog


 


PS.


 


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke


virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes


jeg).


 


 


 


Med vennlig hilsen


Trine Holden

Informasjonssekretær

+4792427670

trine.holden@lo.no


Landsorganisasjonen i Norge

Informasjons- og rådgivningsavdelingen

www.lo.no


logo

 


---------- Forwarded message ---------

Fra: LO Norge <LO@communicatoremail.com>

Date: tir. 13. okt. 2020 kl. 15:00

Subject: Siste nytt fra LO

To: <eribsskog+i@gmail.com>


 


Nyhetsbrev fra LO Norge


 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌


Bilde er fjernet av sender. Nyhetsbrev fra Landsorganisasjonen i Norge


Åpne i nettleser


 


Meklingsinnspurt i statsoppgjøret


Meklingen i tariffoppgjøret i staten går nå inn i den siste fasen. Fristen er ved midnatt onsdag 14. oktober. Finner man ikke en løsning, blir det streik fra torsdag morgen.


Les mer her


Bilde er fjernet av sender. cta pil


 


Uttalelse om statsbudsjettet: Kutt i formuesskatt og mindre til de ledige


Pandemien har rammet befolkningen skjevt. De med lavest lønn og usikker jobb er rammet hardest. Politikk må rette opp i dette, men regjeringen prioriterer de aller rikeste.   Det heter det i en uttalelse fra LOs sekretariat.


Les mer her


Bilde er fjernet av sender. cta pil


 


Bilde er fjernet av sender. LONorge-logo-skjerm-rgb.png


Landsorganisasjonen i Norge (LO) er Norges største lønnstakerorganisasjon. Over 950 000 medlemmer er organisert i en rekke fagforbund som er tilsluttet LO. LOs forbund organiserer arbeidstakere både innen privat og offentlig sektor, og innen alle bransjer og yrker.


 


Les mer her


Bilde er fjernet av sender. cta pil


 


Denne e-posten er sendt til deg da du har akseptert å motta nyhetsbrev fra LO. Ønsker du ikke å motta flere slike e-poster framover kan du avregistrere deg her.


 


Følg oss


Bilde er fjernet av sender. Facebook


Bilde er fjernet av sender. Twitter


Bilde er fjernet av sender. Instagram


Bilde er fjernet av sender. Youtube


Ledige stillinger


Bilde er fjernet av sender.



6 vedlegg

Outlook-Bilde er f.png

1K

Outlook-Bilde er f.png

1K

Outlook-Bilde er f.png

1K

Outlook-Bilde er f.png

1K

Outlook-Bilde er f.png

1K

Outlook-Bilde er f.png

1K

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter