Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 28. desember 2020

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Charlotte Søllner Hernø har svaret på din kommentar på denne side: http://www.husmoderforening.dk/218062118

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 28. desember 2020 kl. 14:56

Til: Kundeservice SimpleSite - Jakob <kundetjeneste@simplesite.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, kundeservice@123hjemmeside.dk

Hei,


dette vil jeg gjerne ha svar fra en overordnet om.


Dette svaret deres virker ikke så overbevisende, i og med at jeg mottar veldig mange lignende mailer.


Det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulleversjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.


Og dette er nok noe lignende.


(Jeg ønsker å få vite navnet på det trollet som har bestilt dette i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Det er også rart at jeg får svar fra noen som kaller seg Simplesite, som jeg aldri har hørt om før.


Hva skal dette bety?


Skjerpings!


PS 2.


Og hvorfor bruker du fornavnet mitt i hilsenen.


Det synes jeg at blir som noe freidig og at dere er for dus.


Skjerpings!



søn. 15. nov. 2020 kl. 21:07 skrev Kundeservice SimpleSite - Jakob <kundetjeneste@simplesite.com>:

Hei Erik, 

  

Jeg skriver fra SimpleSite.

  

Vi har sett på saken din, og heldigvis viser det seg at det kun er en feilstavelse.


En norsk dame la inn en kommentar på en dansk nettside, og skrev dessverre inn mailadressen eribsskog@gmail.com ved en feiltagelse da hun skulle skrive inn sin egen mailadresse.


Vennligst kontakt oss igjen hvis du har flere spørsmål. Vi er alltid her for å hjelpe deg.


Med Vennlig Hilsen,

Jakob

SimpleSite.com


Del din erfaring! Gi oss en tilbakemelding på Trustpilot

Hold deg oppdatert! Følg oss på Facebook

Noe å si? Fyll ut skjemaet nedenfor.


Evaluer svaret mitt:


        


On Sun, Nov 15, 2020 at 6:33 AM, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:


Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: 123hjemmeside Kundeservice <kundeservice@123hjemmeside.dk>

Date: ons. 14. okt. 2020 kl. 16:16

Subject: Charlotte Søllner Hernø har svaret på din kommentar på denne side: http://www.husmoderforening.dk/218062118

To: <eribsskog@gmail.com>



 

Hvis du ikke længere ønsker at modtage service meddelelser fra 123hjemmeside, kan du afmelde dig her.



 

Hej!


Charlotte Søllner Hernø lagde en kommentar på denne side: http://www.husmoderforening.dk/218062118


Her er kommentaren:

   

14.10.2020 16.15 | Charlotte Søllner Hernø

 

Kære Erika,

Selvfølgelig kan du blive medlem. Alle er velkomne.

Du kan jo komme næste gang og melde dig ind ved samme lejlighed.

 

  Klik her for at se denne kommentar på http://www.husmoderforening.dk/218062118

 



Kunne du tænke dig at få din EGEN hjemmeside?

Du kan få din egen hjemmeside med videoklip og fotoalbum.


Begynd at lave din egen GRATIS hjemmeside - Klik her!

Hvis du har nogle spørgsmål, anbefaler vi at du læser vore spørgsmål og svar på www.123hjemmeside.dk eller skriver til kundeservice@123hjemmeside.dk


Med venlig hilsen


123hjemmeside.dk - Rigtig god fornøjelse!


Hvis du ikke længere ønsker at modtage service meddelelser fra 123hjemmeside, kan du afmelde dig her.


Toldbodgade 31, DK-1253 København, Danmark.


 

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter