Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 22. januar 2021

Her kan man se han Kristian Kvehaugen, som var min overordnede på Rimi Nylænde, (høsten 1993), og på Rimi Bjørndal, (fra 1996 til 1998). Fra Nordstrand-Østre Aker Blad 21. juni 1989

kristian kvehaugen hm

https://www.nb.no/items/0600346cb8f9c1033339db1d1ff7f834?page=3&searchText="kristian%20kvehaugen"

PS.

Kristian Kvehaugen slutta på Bjørndal, for å være butikksjef, på Rimi Nylænde og på Rimi Munkelia.

Før han etterhvert, (rundt 1995), ble butikksjef på Rimi Bjørndal igjen.

Og jeg ble assisterende butikksjef der, våren 1996.

Og i 1997 deromkring, så ansatte Kristian Kvehaugen sin sønn Thomas Kvehaugen, (som da nettopp var ferdig med FN-tjeneste i Libanon).

Og Thomas Kvehaugen fortalte en gang, at ei av butikk-damene der, hadde hatt seg, med en Bakers-sjåfør, på dossen.

Og hu butikkdama lurer jeg på, om kan ha vært, hu med Twist-fatet overfor.

(For jeg mener at hu 'doss-dama', var ei norsk ei, med mørkt hår, (som slutta like etter at jeg begynte der).

Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg lurer forresten på.

Om Hilde Johannessen, var ei som seinere, var min overordnede, (som assisterende butikksjef), på Rimi Munkelia.

(Hvor jeg jobba deltid, (ved siden av førstegangstjeneste og jobb på Rimi Nylænde).

Fra desember 1992 til våren/sommeren 1994.

Noe sånt).

Hu har jeg vel blogga om tidligere.

Det var hu som skulle begynne i en eller annen kontor-jobb.

(I 1993 eller 1994).

Og da snakka hu og distriktssjef Anne Kathrine Skodvin, om dette.

(Mens jeg telte kassa, (eller noe lignende).

Like i nærheten).

Og da sa Skodvin, til hu Hilde, (hu på Rimi Munkelia hadde ihvertfall samme fornavn, om det ikke var hu på bildet overfor):

'Bli heller i Rimi-kjeden/butikk-sektoren.

For du kommer til å kjede deg fælt i en kontor-jobb'.

(Noe sånt).

Og dette programmerte meg litt, (må jeg nesten si).

Det var derfor at jeg ble værende i Rimi, etter at jeg slutta som butikksjef, (mens jeg studerte heltid på HiO IU, (noe jeg gjorde fra 2002 til 2004)).

For jeg var ikke sikker på, om jeg ville kjede meg, i jobber/studier, utafor butikkledelse-feltet.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter