Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 3. januar 2021

Mer om CV-en til Irene Ottesen, (som jeg jobba sammen med på Rimi Bjørndal, fra våren 1996 til høsten 1997 og fra sommeren 2002 til sommeren 2003)

cv en til irene ottesten del 1


PS.

Irene og jeg, var del av et leder-team, (vi hadde begge tittelen assisterende butikksjef), på tre personer, på Rimi Bjørndal.

Og den tredje lederen, butikksjef Kristian Kvehaugen.

Han var jo en gammel gubbe, allerede på den tida, (må man vel si).

(Og Thomas Sæther, (som jobba deltid på Rimi Bjørndal), ville også ha det til, at Kristian Kvehaugen var alkoholisert.

Husker jeg).

Så det endte med at Irene og jeg pleide å prate litt sammen, (ute i butikken).

(Hu pleide å stå og sette opp tørrvarer noen ganger.

Like ved der jeg pleide å stå og sette opp kjølevarer, (som var en avdeling, som jeg var vant til å ha hoved-ansvaret for, i min forrige rolle, som butikkmedarbeider/aspirant/assisterende butikksjef, på Rimi Nylænde).

Og da skravla vi om mye rart.

Hu fortalte en gang, at hu hadde vært offer, for pedofile, (i Søndre/Midtre Vestfold), under oppveksten.

(Noe sånt).

Og hu hadde en slags støttekontakt, (muligens en purk), som hjalp henne med å flytte.

Og da tagg hu seg til å låne min Toyota HiAce, (husker jeg).

Og 'purken', (eller om det var han nevnte pedoen), klagde på at forstillinga var dårlig, (på bilen min, som jeg hadde kjøpt brukt av min tremenning Øystein Andersen og Glenn Hesler, noen måneder tidligere, (etter at Glenn hadde prakket bilen på meg)), husker jeg.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Irene fortalte, at hu hadde jobba, i Bunnpris-kjeden, (oppe i Trondheim).

Men hu fortalte ikke at hu hadde jobba på OBS, (sånn som jeg husker det).

(En kjede som jeg også hadde bakgrunn fra.

Jeg jobba jo på OBS Triaden, (i Lørenskog), fra 1990 til 1992.

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Man kan se, øverst i bloggposten.

At Irene Ottesen slutta i en butikksjef-jobb, i juni 2003.

Og det var på Rimi Bjørndal, (hvor jeg da jobba som låseansvarlig ved siden av studier), husker jeg.

Og han som tok over, som butikksjef der.

(Mens jeg studerte, ved HiO IU).

Det var han Johan, (en svær homse fra Telemark), som jeg har skrevet om, i Min Bok 5.

Og han og butikksjef Thomas Bruun på Rimi Langhus, (hvor jeg også jobba deltid ved siden av studier, på den tida).

De hadde seg i mellom bestemt, at jeg skulle jobbe, som heltids-leder, på Rimi Langhus, (hvor jeg jobba som butikksjef fra våren 2001 til sommeren 2002), sommeren 2003.

Og da hadde jeg egentlig planlagt, å lese på en eksamen, (som min studiekamerat Dag Anders 'Dagga' Rougseth fikk meg til å utsette til etter sommerferien).

Og jeg hadde også tenkt å ha litt fri.

(For jeg hadde tatt opp et forbrukslån, på cirka 60.000, hos DNB, (på Aker Brygge).

For å klare meg gjennom studietiden.

Siden at det var litt nedtur, (ihvertfall økonomisk), å slutte som butikksjef.

Og jeg hadde jo jobba litt vel mye, de siste årene, som butikksjef.

Så jeg hadde tenkt å bare jobbe min faste vakter, (det var vel snakk om to-tre vakter i uka), sommeren 2003.

(Og så chille litt på stranda kanskje, på fridagene).

Men det ble ikke noe av, (på grunn av de nevnte butikksjefene), da.

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Den butikken, som Irene begynte som assisterende butikksjef i, i juli 2003, (distriktsjef Anne Kathrine Skodvin var misfornøyd med Irene, som butikksjef på Rimi Bjørndal, virka det som), det var Rimi Mortensrud, (hvis jeg ikke tar helt feil), hvor hu vel ble gjenforent med Kristian Kvehaugen, som vel var fruktansvarlig der, (under butikksjef Kjell), på den tida:

irene linked in 2

(Samme link som overfor).

PS 5.

Det kan virke som at Irene bare har gått et år på videregående:

et år på videregående hm

(Samme link som overfor).

PS 6.

Irene liker seg best ute i butikken, så tippe-oppgjøret, (og tippeansvarlig-rollen/tippekommisjonær-kortet, (som ga to gratis-billetter til alle fotballkamper i Norge)), kasta de etter meg, (selv om jeg aldri hadde jobba med tipping før):

mer om irene

https://www.linkedin.com/in/irene-ottesen-40053417b/?originalSubdomain=no

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter