Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 20. februar 2021

Bergerhistorie.no mener at dette er Erik Thorhallsson, (direktør i Bladcentralen), men han er noe sånt som fem år eldre

ikke erik thorhallsson

https://bergerhistorie.no/bilder/1986-6-klasse/

PS.

Her er mer om dette:

den ekte erik thorhallsson

https://bergerhistorie.no/bilder/1981-6-klasse/

PS 2.

Dette nettstedet, (som vel er drevet av Nord-Jarlsberg-museene og/eller deres underavdeling Berger Museum), har også med et klassebilde, som jeg mener, at ikke er fra Berger, (og det er også sånn, at de ikke har oppdatert, med navn osv., på år og dag, (selv om det står: 'Navn kommer'), og mitt klassebilde, har de heller ikke med):

ikke fra berger skole

https://bergerhistorie.no/bilder/1980-6-klasse/

PS 3.

Det er også sånn, at ordentlige nettsteder, vel bør ha, en 'Om'-side.

Men det mangler dette nettstedet.

(Noe jeg vel også har blogget om tidligere.

For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 4.

Grunnen til at jeg kikka på Bergerhistorie.no nå, var at jeg syntes, at vokalisten i Coldplay, ligna litt på Leif Arne Pedersen, (på det øverste bildet), som min lillesøster Pia, sa at hu var forelska i, på begynnelsen av 80-tallet, (noe jeg vel har blogga om tidligere):


PS 5.

Det er også sånn, (når det gjelder Bergerhistorie.no).

At de har oppkalt min stemor Haldis sin nabo-jente Line Gjelseth, etter Haldis.

For de kaller henne Line Brekke, (Brekke er Haldis sitt pikenavn).

(Dette har jeg også blogget om tidligere.

For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Her er mer om dette:

line gjelseth oppkalt etter haldis

https://bergerhistorie.no/bilder/1972-1-klasse/

PS 7.

Jeg kan også ta med om.

At han med hvit bukse, på bakerste rad, på det øverste bildet.

Han ligner veldig på min stesøster Christell sin eks Iver Strøm Karlsen, (som døde for noen måneder/år siden).

(Iver var vel ett år eldre enn Christell.

Og hu er født i 1972.

Så Iver var ferdig med sjette klasse våren/sommeren 1984, (to år før det aktuelle bildet ble tatt).

Noe sånt).

Men det kan jo være, at Iver hadde, en slags dobbeltgjenger, (det står på bildet at personen heter Vegar Sveiven).

(For alt hva jeg vet).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 8.

Iver sin dobbeltgjenger Vegar Sveiven har visst vært i avisa, så da det vel bare en 'look-a-like', (fra 2. juli 1999):

vegar sveiven mer om

https://www.nb.no/items/3c9e6bc1ad8e6aeba90d60c821d1c487?page=27&searchText="vegar%20sveiven"

PS 9.

Han med rød og hvit-stripete genser, på det øverste bildet.

Det er Kjetil Carlin, (vil jeg si).

Han var ofte med Stefan Berger, Daniel Berger, Jørn Winters og Richard Mikalsen og spille fotball, i hagen min, i Leirfaret 4B, på begynnelsen av 80-tallet.

(De sluttet å henge hos meg, den dagen min farfar ble begravet, (sommeren 1984), av en eller annen grunn.

Noe sånt).

Og Kjetil Carlin var i bryllupet, til min yngre fetter Tommy, (som er et par år yngre enn Kjetil Carlin igjen), i Fredrikstad, sommeren 2002.

(Tommy var også med å spille fotball i hagen min, forresten.

Jeg arvet liksom denne gjengen, etter min kamerat Christian Grønli, som sammen med sin storebror Petter, måtte flytte til sin far, (i Mexico og seinere Spania), da deres mor Tove døde, i 1981.

For å si det sånn).

Og da var ikke Kjetil Carlin til å kjenne igjen.

(Vil jeg si).

Han hadde blitt kjempesvær.

Og min far tisket om han.

(Sånn som jeg husker det).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 10.

Her er mer om dette:

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter