Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Abonnementet skal avsluttes
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 20. februar 2021 kl. 07:09
Til: NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, elh@forbrukertilsynet.no, firmapost@nkom.no, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, abuse@telia.com, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, info@kistefos.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, innfordring@nextgentel.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kredittsjekk@nextgentel.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
fre. 18. des. 2020 kl. 13:29 skrev NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>:
MinSide
Hei Erik Løvenbalk
Dette er en bekreftelse på at vi har registrert din avbestilling på abonnementet Bredbånd 5 i (Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA. Tjenesten avsluttes 2020-12-31.
Dersom avbestillingen ble meldt inn etter en eventuell angrefrist eller innenfor bindingstid, kan du bli fakturert et avbestillingsgebyr i henhold til gjeldende prisliste.
Retur av utstyr
Eventuelt utstyr som tilhører NextGenTel må returneres til oss når det ikke lenger er i bruk. Dersom du ikke sender slikt utstyr tilbake til oss, vil vi måtte sende deg en faktura for verdien på dette. Du kan også lese om dette i våre vilkår.
Utstyr returneres i forsvarlig forpakning med sporingsnummer (Norgespakken) til følgende adresse:
NextGenTel
Postens Godssenter Oslo
0062 Oslo
OBS! Pakken må sendes med sporingsnummer for at godssenteret skal kunne behandle forsendelsen. Vi anbefaler deg å ta vare på kvittering med kollinummer på forsendelsen når utstyret returneres. For enkel forsendelse med sporing anbefaler vi å benytte Norgespakken.
Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter via MinSide-appen eller på våre nettsider hvis du har spørsmål om retur av utstyr.
Sletting av personopplysninger
Vi gjør oppmerksom på at personopplysninger blir slettet etter avsluttet og oppgjort kundeforhold, i tråd med krav i personopplysningsloven.
Vi takker for den tiden du har vært kunde hos NextGenTel og ønsker velkommen tilbake ved en senere anledning.
Hilsen oss i NextGenTel
Hjelp
Kundeappen Kundeservice
MinSide Personvern
Snakk med oss
Facebook
Kundeservice
Åpne i nettleser
Trykk her for å melde deg av nyhetsbrev