Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 9. februar 2021

Mer om johncons-blogg

mest populære bloggposter

PS.

Nå sitter jeg og skriver 'labeler'/etiketter, for noen av gårsdagens bloggposter.

(Det er noe som ikke er noe særlig, å drive med, hvis man er veldig trøtt, (seint på kvelden).

For å si det sånn).

Og så tenkte jeg at, er det virkelig noen, som trykker, på de etikettene.

Og så tenkte jeg, at på andre blogger, så har de sånne 'cloud-er', hvor man kan se, hvilke etiketter, som er mest populære, (for de etikettene får da større skrift).

Men det fant jeg ikke i farta.

(På Blogger sin modul-liste).

Men Blogger har en modul, hvor man kan se, hvilke bloggposter, som er mest populære.

Og den modulen hadde det kanskje vært artig/interessant, å hatt med, (tenkte jeg).

Jeg valgte 'totalt', (for alle årene, som johncons-blogg har eksistert, (siden 2007)).

(Istedet for å bare liste de bloggpostene, som har vært mest populære, det siste året, for eksempel).

For det at bloggen begynte, i 2007.

Det har jeg jo gjort et poeng av, i logoen, (den kaka med ti lys), da bloggen hadde ti års-jubileum, (i 2017).

Så da er det kanskje greit, å ta med de mest populære bloggpostene totalt, (siden 2007).

(Tenkte jeg).

Og det at jeg søkte på en Golding-leilighet, (i Tuebrook/Liverpool), i 2012.

(Som man kan se tredje-nederst, i modulen overfor).

Det hadde jeg glemt, (må jeg innrømme).

Det er kanskje litt rart, at den bloggposten, ble så populær.

Men Golding tulla med meg i 2017, da jeg prøvde å leie en annen leilighet, i Tuebrook, (hvor det er billig å bo), husker jeg.

(Det ble avtalt at jeg skulle leie en nokså moderne leilighet, (etter å ha vært på en visning, (i Tuebrook), høsten 2017).

Men så nektet de seinere, (etter å ha tatt meg i hånda på dette), å gi meg nøklene, osv.

Så det ble istedet til, (en del uker seinere), at jeg leide, av Belvoir, (heter de vel), i et mye eldre hus, (et hus i Osborne Road, som var veldig lytt, muligens på grunn av asbest-isolering, har jeg seinere tenkt).

Selv om jeg da hadde bortimot 200.000 kroner på kontoen.

Etter å ha mottatt noen penger, (en god del mindre enn jeg egentlig skulle ha mottatt, men likevel), for min del, av eiendommen Bergstø, (i Holmsbu), som jeg arvet en del av, i 2005/2006.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

mer om golding i 2012

https://johncons-mirror.blogspot.com/2012/05/mer-om-boligsking-i-england.html

PS 3.

Det med Mette Marit-videoen og Grandiosa-saken.

Begge de sakene, hadde samme utgangspunkt.

Det var VGD som slettet en debatt-tråd, som jeg bidro på.

('Norge er ikke som du tror').

Og det var ikke første gang, som jeg ble utsatt, for sensur.

Det ble jeg også i 2007, (av Daily Post sin online-utgave, når jeg skrev om tull på et 'kommunalt' treningsstudio i Liverpool).

Så jeg hadde fått den vanen, at alt jeg skrev, på debattforum.

Det tok jeg backup av, (på bloggen), i tilfelle sensur.

Og derfor kunne jeg gå videre med: 'Norge er ikke som du tror', etter at VGD slettet den tråden.

Og da tok jeg brainstorming, (som vi lærte om, i faget markedsføring, på Sande videregående, skoleåret 1987/88).

Og så skrev jeg opp, alle ting, som jeg hadde lest om, at var galt, i Norge.

Og det var at det fantes en Mette Marit-video.

At det var noe tull med 'skinken' på Grandiosa, ('siste-Urban' hadde skrevet at det ikke egentlig var skinke, på en slags gåtefull måte).

At Trond Giske hadde vært full på tinget.

Osv., osv.

(Det var vel også det med far og sønn Stoltenberg.

Thorvald Stoltenberg hadde sagt: 'De er alle serbere', og ødelagt en fredsprosess, (som han var ansatt av FN for å lede), nede på Balkan, (ved å fornærme mer eller mindre alle innbyggerne der).

Og Jens Stoltenberg hadde kalt seg: 'Steklov', (hans KGB-nick), når han spilte online data-spill, (var det vel).

Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Det viste seg forresten, (noen år etter den nevnte sensuren, fra VGD).

At alle de norske debattforumene, (i de norske nettavisene), ble moderert, fra Sverige.

(Av en eller annen grunn).

Så dette ville kanskje ikke ha skjedd, i våre dager.

At de bare slettet en interessant tråd, uten noe særlig god grunn.

(For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Her er mer om dette:

mer om sensur

https://johncons-mirror.blogspot.com/2011/07/konspirasjonsteorier-er-ikke-mitt-felt.html 

PS 6.

Jeg begynte å debattere, på VGD, i 2002 deromkring, (var det vel).

Men VGD var kronglete, å bidra på, fra England.

(Sånn som jeg husker det).

Man måtte ha norsk mobil-nummer.

For VG sendte en tekstmelding, med en kode i, hvert år.

(Noe sånt).

Og det funka vel ikke helt, når man bodde, i utlandet.

Det var ihvertfall sånn, at jeg kontakta VGD, fra England, da jeg bodde i Leather Lane, (hvor jeg bodde fra 2006 til 2011), i Liverpool.

Og så prøvde jeg å få det gamle nicket mitt, cons, til å funke der.

Men da står det, (i 2007), at jeg kun hadde 32 innlegg.

Men det er ikke riktig.

Jeg hadde flere hundre innlegg, fra den tida jeg bodde på St. Hanshaugen, (hvor jeg bodde fra 1996 til 2004).

(Selv om det var mest om Everton/engelsk fotball.

For å si det sånn).

Og det at jeg blir kalt: 'Vikar'.

Det 'tittel-tullet' hadde vel ikke VGD, på den tida, (rundt 2002), som jeg begynte å debattere der.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 7.

Og de mordsakene, som jeg har blogget om.

Det er fordi at jeg har bodd, (på Østre Halsen og Abildsø), hvor disse mordene, har skjedd.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter