Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 4. februar 2021

Nå har jeg utviklet en ny footer til mobil-nettstedet

ny footer 2

https://johncons.angelfire.com/arkiv_mobil.html

PS.

Etter at jeg har fått satt på den nye footeren, på alle sidene, på mobil-nettstedet.

Så blir det neste.

(Når det gjelder webdesign).

Å 'EU-godkjenne' mirror-nettstedet sitt mobil-nettsted, (det vil si å fjerne Facebook og Twitter-knapper).

(Pluss å sette den nye footeren, på det nettstedet også).

Og etter det igjen.

(Jeg driver med webdesign innimellom at jeg prøver å bekjempe troll-post/mail-angrep, osv.).

Så begynner jeg på arbeidet med å relansere Min Bok-bøkene.

Og da begynner jeg nok, på den første boken, ('Min Bok').

(Hadde jeg tenkt).

Og den boken lanserer jeg nok først fra bloggen, (når doc-fil-utgaven er ferdig).

Og så etterhvert på nettstedene.

(For jeg må først lage et nytt meny-valg, som heter: 'Bøker', (på nettstedene).

For å si det sånn).

Så jeg regner med at den første boken, ('Min Bok'), er ferdig, (i doc-fil-utgave), en gang i mars-måned, (eller noe lignende).

(Noe sånt).

Så sånn er forhåpentligvis det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Det ble litt knøttete skrift, (når jeg kikka på det igjen på mobilen), så jeg tror heller at jeg går for noe lignende av dette, (med litt større bokstaver osv.):

ble litt knøttete

https://johncons.angelfire.com/arkiv_mobil.html

PS 3.

Noe sånt som dette, (med større bokstaver og litt mindre luft mellom 'boksene'), hadde kanskje vært en ide:

noe sånt som dette

PS 4.

Da må jeg lage et nytt objekt, (som det kalles), for den nederste footeren.

(I CSS-fila).

Og jeg må også stille på skrift-størrelsen, sånn at bokstavene blir litt større, (i copyright-footeren).

Og så må jeg bytte til den nye løsningen, på alle mobil-sidene, på johncons-web.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Da ble det sånn, (på mobilen):

Screenshot_2021-02-05-04-28-01

https://johncons.angelfire.com/arkiv_mobil.html

PS 6.

Det er kanskje bedre å sette 'StatCounter-panelet' nederst:

Screenshot_2021-02-05-06-26-19

(Samme link som overfor).

PS 7.

Når jeg så på mobil-nettstedet nå.

(Mens jeg dreiv og bytta til ny footer-løsning).

Så så jeg, at mobil-nettstedet jo nå, består av flere 'moduler'.

Det er meny-panel, logo, hoved-panel, copyright-panel og StatCounter-panel.

Og disse modulene burde kanskje ha vært skjøtet sammen, (tenkte jeg).

Da må jeg først plassere logoen, på et eget panel.

Og så skjøte alle panelene sammen.

Sånn at det bare blir et langt (og hvitt) panel (med blå bakgrunn).

(For å si det sånn).

Jeg har noen huskerlapper her, angående webdesign.

Så jeg får skrive opp det, på de huskelappene.

Og så får jeg eventuelt fikse det seinere.

(Etter at jeg er ferdig med å relansere de nevnte bøkene, osv.

For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 8.

Det er kanskje bedre med en mer konvensjonell footer, (sånn at det ikke skal bli for mange moduler), tenker jeg nå:

mer konvensjonell footer 2

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter