Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 28. februar 2021

Tidligere NHI-rektor Ole Øren, (som var min formelle rådgiver/oppdragsgiver, da jeg oppfant kryssord-program, studieåret 1991/92), mener at cirka halvparten av verdens land, må endre tallene sine

endre tallene sine 2

https://www.aftenposten.no/meninger/debatt/i/6znzpz/store-tall-misoppfattes-stadig-med-god-grunn

PS.

Mer om Ole Øren:

mer om ole øren

https://oaoren.com

PS 2.

Jeg mener at det ikke heter hjemmeside, når det er mer enn en nettside.

Da heter det nettsted, (mener jeg).

(For å pirke litt).

Så sånn er vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 3.

Ole Øren klager også over feil bruk av skistaver:

feil bruk av skistaver

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:FjVBw3tRp4wJ:https://www.h-a.no/2020/nyheter/skiloper-og-hytteeier-ole-andreas-har-satt-sinnene-i-kok-mener-folk-gar-med-feil-trinser-pa-skistavene/&client=opera&hl=no&gl=no&strip=0&vwsrc=0

PS 4.

Ole Øren kåla så mye, da han skulle innvie NHI Helsfyr, (i det nye auditoriet der), høsten 1991.

(Han forstod ikke en dimbar/trådløs lysbryter, (eller en slags lignende fjernkontroll).

Han var virka veldig dårlig forberedt, (og begynte å stamme/rødme osv., og ba Toto Horvli, (eller om det var en annen NHI-ansatt), om hjelp).

Sånn som jeg husker det).

Så det ble litt pinlig, å ha han, som rådgiver/formell oppdragsgiver, (husker jeg), når jeg skulle lage kryssord-program.

(En ide jeg kom på, på Ungbo, (i Skansen Terrasse 23), på Ellingsrudåsen, på begynnelsen av dette studieåret.

For å si det sånn).

Og derfor så hadde jeg kun, et slags introduksjonsmøte, med Ole Øren, (angående denne oppgaven).

(Sånn som jeg husker det).

Selv om vi egentlig skulle ha hatt, en haug av 'veilednings-møter'.

(For å si det sånn).

Men jeg jobba mye, på OBS Triaden, (ved siden av studiene).

Og jeg syntes vel, at det var morsommere, å klare meg selv.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter