Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 11. februar 2021

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Quality Independent Magazines
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. februar 2021 kl. 02:42
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: subenquiries@newsstand.co.uk, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Newsstand Magazines <subenquiries@newsstand.co.uk>
Date: ons. 9. des. 2020 kl. 12:25
Subject: Quality Independent Magazines
To: Erika <eribsskog@gmail.com>


 

 
Beautiful, independent magazines make wonderful presents, say us.

It's been a challenging year and we truly hope that this festive season will be an opportunity to stay in with loved ones and have a time to remember.

Replace some of that internet connected mania with our unrivalled selection of independent, beautifully crafted magazines on Food, Wine, Travel, Motorsport, Fashion...the topics are endless but the quality will always impress.

Baroness by Sarah Baker
Baroness
Visit the world of romantic novels with performance artist Sarah Baker.

Ethos
Ethos
Embrace new and innovative ways of doing business.

Auto Addicts
Auto Addicts
In depth writing and stunning imagery from motorsport’s best photographers.

Softpunk
Soft Punk
Emerging writers with street and youth culture aesthetics.

Where the Leaves Fall
Where the Leaves Fall
Nature, environment and sustainability.

Happiful
happiful
Healthy ideas and inspirational real-life stories that change the world.

Command + i
Command+i
Luxury lithographic print exploring Scotland’s evocative colourscape.

Rakesprogress
Rakesprogress
The art of gardens, plants and flowers.

The Modern House
The Modern House
The ultimate guidebook to modern living.

Contra Journal - Giles Price Cover
Contra Journal
The Ruin issue Featuring Giles Price's Restricted Residence project.

 
Browse Over 3,000 Magazines
Anorak
Anorak
Wonderfully cheerful, one of the highest quality children’s magazines we stock.

Breathe
Breathe
A beautiful magazine to help you get through the stresses and strains of modern living.

Pioneer Woman
Pioneer Woman
Family-oriented home and gardening magazine celebrating food, gardening and ranch living.

Lego Super Heroes
Lego Superhero Legends
Action packed and fun filled magazine for superhero (and super-villain) fans aged 6-11.

Wallpaper
Wallpaper
Iconic style magazine, covering everything from interior to design, fashion, architecture, sex, events, and technology.

 
© J.G. Palmer LLP, PO Box 71570, Whitstable, Kent UK CT5 9DB
subenquiries@newsstand.co.uk | UNSUBSCRIBE

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter