Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 11. februar 2021

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Hold deg frisk med D-vitamin | Julegave til deg selv 🎁🎅
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. februar 2021 kl. 02:49
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Norwegian Lab AS <kundeservice@norwegianlab.com>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Elin fra energy B12 + D3 <kundeservice@norwegianlab.com>
Date: ons. 9. des. 2020 kl. 13:37
Subject: Hold deg frisk med D-vitamin | Julegave til deg selv 🎁🎅
To: Erik <eribsskog@gmail.com>




Hold deg frisk med D-vitamin
Tilstrekkelig tilskudd av D-vitamin er avgjørende for å opprettholde et godt immunforsvar og for å holde seg frisk. D-vitamin produseres normalt fra sollys, men kroppens D-vitamin-lager tømmes raskt når sommeren er over og solen uteblir. Kroppen trenger derfor tilskudd av D-vitamin gjennom kosten på vinteren. D-vitamin finnes kun i et begrenset antall matvarer, det kan derfor være smart å ta tilskudd av D-vitamin.

Juletilbud - Prøv til 50% rabatt
Norske myndigheter anbefaler D-vitamin tilskudd
D-vitamin er så viktig for helsen at norske myndigheter offisielt anbefaler følgende grupper å ta tilskudd av vitamin D:

Personer over 60 år (huden lager mindre D-vitamin ved økende alder).

Personer som ikke spiser fet fisk to til tre ganger i uken.

Personer med risiko for svak benbygning (deriblant kvinner etter overgangsalderen).

Prøv til 50% rabatt
Mer energi med vitamin B12
Mange føler seg slappe og slitne om vinteren, derfor har vi valgt å tilsette vitamin B12 i kosttilskuddet energy B12 + D3. Vitamin B12 bidrar til normal energiomsetning og reduserer tretthet og utmattelse. D3 er den mest effektive varianten av D-vitamin, og er den samme som dannes i huden når solen skinner på den.

Prøv til 50% rabatt
Derfor bør du prøve energy B12 + D3
Inneholder hele 50 µg vitamin D3.

Inneholder hele 500 µg vitamin B12.

Produsert i Norge.

Fri frakt.


Klikk på bildet eller en av de oransje knappene for å benytte deg av juletilbudet.
Facebook
Twitter
Link
Website
Copyright © 2020 Norwegian Lab AS, All rights reserved.
Du får denne e-posten fordi du har kjøpt Collagen Vital.

Adresse:
Norwegian Lab AS
Postboks 1618, Vika
Oslo, 0119
Norway

Add us to your address book


Want to change how you receive these emails?
You can update your preferences or unsubscribe from this list.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter