Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 14. februar 2021

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [RETWEET] Tell Biden-Harris to stop ignoring BLM requests for a meeting
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. februar 2021 kl. 18:20
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: info@blacklivesmatter.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, abuse@telia.com, post <post@finkn.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Black Lives Matter Global Network <info@blacklivesmatter.com>
Date: fre. 11. des. 2020 kl. 00:57
Subject: [RETWEET] Tell Biden-Harris to stop ignoring BLM requests for a meeting
To: <eribsskog+supergay@gmail.com>




Team,

On the night of the Biden/Harris victory, Black Lives Matter sent a letter requesting a meeting with our newly elected President and Vice-President. And on Tuesday, Joe Biden and Kamala Harris met with several civil rights leaders and groups.

...But we weren't invited.

For the newly elected administration (that ran on promises of racial justice) to ignore our ongoing request to meet with them and refuse us a seat at the table is demeaning to our movement. It's demeaning to our hurt and trauma. It's demeaning to the countless times we took our protest to the streets to call for justice for our Black brothers and sisters taken from us at the hands of police.

This is also a blatant disregard of the millions of Black organizers and voters who handed Joe Biden and Kamala Harris their electoral victory.

We deserve a seat at the table. And the 64,000 people and counting want us there, too.

We need to make it clear we won't be ignored. Please help amplify our demands on Twitter!

BLM on Twitter: The night of their victory, we sent @joebiden and @kamalaharris a letter requesting a meeting. It has now been 32 days and we have yet to receive a response. To set up a meeting with civil rights leaders, without BLM, is unacceptable.

TWEET

Black Lives Matter is leading the largest global social justice movement in history, and to ignore us -- including the 64,000 of you that signed the petition demanding a meeting -- is to ignore our generation's most pressing demands for transformative justice toward Black liberation.

The Civil Rights Movement of the 21st century involves Black Lives Matter, without question.

To Joe Biden and Kamala Harris: We are watching, we are waiting...and we're tired of waiting.

Let them know you're tired of waiting too, team. Amplify our message to Joe Biden and Kamala Harris on Twitter.

TWEET

Our voices will be heard, and we will play a crucial role in what the next 4 years look like one way or another.

Let's keep on making noise.

-- Black Lives Matter Global Network


DONATE








Black Lives Matter Global Network

To unsubscribe, please click here.


Sent via ActionNetwork.org. To update your email address, change your name or address, or to stop receiving emails from Black Lives Matter Global Network, please click here.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter